Webcam
Fra : Luftkaptajnen

Dato : 12-01-03 21:12

Jeg kunne godt tænke mif at lave en side hvor jeg har mit webcam kørende,
dvs, jeg uploader mit billede op til min hjemmeside, feks. hver 30 sek.
Hvordan får jeg siden til automatisk at reloade hvert 30 sek. ?
Hvad er koden til at lave sådan en side.
Luftkaptajnen.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 12-01-03 22:50

"Luftkaptajnen" <elm@privat.dk> wrote in

> [...]
> feks. hver 30 sek. Hvordan får jeg siden til automatisk at
> reloade hvert 30 sek. ? Hvad er koden til at lave sådan en side.

Hvis du vil reloade hele siden:
Indsæt mellem <head> og </head>:

Hvis det kun er billedet du vil refreshe skal du have fat i noget
javascript eller noget i den stil - spørg i .clientside.

Du skal også lige huske at sikre dig at din webhotel-udbyder ikke
flipper ud pga. dit webcam - nogen af dem er ikke glade for den
slags.

--
..: Henrik Stidsen - HS235.dk ::...

Fra : alf

Dato : 13-01-03 19:45

> Hvis du vil reloade hele siden:
> Indsæt mellem <head> og </head>:
>
> Hvis det kun er billedet du vil refreshe skal du have fat i noget
> javascript eller noget i den stil - spørg i .clientside.

Se hvad jeg har skrevet under dk.edb.internet.webdesign.frontpage

> Du skal også lige huske at sikre dig at din webhotel-udbyder ikke
> flipper ud pga. dit webcam - nogen af dem er ikke glade for den
> slags.

JA. har du evt ADSL så køb et domæne og lad det pege til din egen
server i dit hjem. Så skal man ikke spørge om lov til det man gerne
vil.

---
ALF

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 13-01-03 22:13

alf@glossy.dk (alf) wrote in

> JA. har du evt ADSL så køb et domæne og lad det pege til din egen
> server i dit hjem. Så skal man ikke spørge om lov til det man gerne
> vil.

Til gengæld skal man reelt betale en større formue i forhold til hvad
et webhotel koster :|

--
..: Henrik Stidsen - HS235.dk ::...