Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Lomme-kamera i god kvali
Fra : Frank Nørvig

Dato : 12-01-03 20:02

Hejsa,

Jeg har for noget tid siden købt et Nikon CoolPix 4500 som jeg flittigt
bruger til lidt advanceret fotografering, og er fuldt ud tilfreds med
kvaliteten. Men som de fleste også ved, ligger prisen på et sådan kamera på
den forkerte side af 5000,-.

Og når man er til fest, i byen eller på ferie, er man jo ikke meget for at
slæbe et dyrt og advanceret kamera rundt, i frygt for at ødelægge det. Især
hvis man på forhånd ved at det bliver en "våd" aften

Jeg har derfor besluttet mig for at kigge efter et lille kamera, som tager
gode billeder men ikke fylder alverden i lommen. Samtidig skal det heller
ikke koste en bondegård, for så ryger idéen med at kunne tage det med til
fest og lign.

Jeg har kigget lidt på Minolta's DiMAGE X på 2.0 megapixel, blandt andet
fordi det efter sigende skulle være verdens mindste. Men jeg er lidt i tvivl
om hvor god kvalitet Minolta's objektiver er.

Er der nogen der har erfaring med dette kamera, eller som kan give mig et
par idéer til hvad jeg ellers skal kigge efter?

Mvh Frank

Fra : Jacob Olsen

Dato : 12-01-03 20:06

Hvad med Canon Ixus V2 og V3

Fra : Fjelsing

Dato : 13-01-03 00:23

Prøv at se på Casio Exilim EX S2 med 2M pixels. Det fylder som et visitkort.
Jeg bruger det selv når jeg ikke gider at slæbe mit store Olympus med.

mvh
Jørgen

Fra : Henrik Münster

Dato : 13-01-03 00:28

Frank Nørvig <spam@noervig.dk> wrote:

> Er der nogen der har erfaring med dette kamera, eller som kan give
> mig et par idéer til hvad jeg ellers skal kigge efter?

Der er vel ikke noget, der er ret meget mindre end et Sony Cyber-Shot
DSC-U10 eller DSC-U20.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : MB

Dato : 18-01-03 04:33

Jeg har dette til salg

Flot, elegant og supert kamera sælges. Kun brugt 1 gang i sommerferien.
Ingen ridser eller defekter. Lille og smart i sølv farve i aluminuim hus.

Konica Lexio 70 med optisk konica super zoom 28 - 70mm F3,4 -7,9. Der
medfølger taske i sølv stof. Org. kasse, manual og kvittering fra 2001. Der
medfølger et nyt batteri til 100 kr. i værdi.

Kan alt med henhold til indstillinger som flash, rødeøjne reduktion, bjerg,
portræt osv, osv, osv.

Nyprisen var 2.500 kr - giv et bud, evt. bytte med noget fra udstyr fra Bang
& Olufsen både nyere eller gammelt. Eller DVD film.

Himself_80@hotmail.com