Bukkake i DK
Fra : PsychoDad

Dato : 12-01-03 18:51

Halløj NG,

Har på det sidste fået interesse for den gren af de utallige sex-genrer der
er, men har ikke rigtig oplevet den store opbakning i danske forummer og
diskutionsklubber. Er der ikke nogen i Dk der har erfaring eller kender til
klubber eller lign. hvor denne "sportsgren" praktiseres?

P.S. Bukkake er hvor en pige tager i mod sperm fra mange mænd på en gang..

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 12-01-03 19:05

"PsychoDad" <knfilter@hotmail.com> writes:

> P.S. Bukkake er hvor en pige tager i mod sperm fra mange mænd på en gang..

Hvis det skal være helt rigtigt, så skal pigen være gravet ned, så kun
hovedet stikker op, og de mange mænd skal så onanere ud over hende og
komme i ansigtet på hende. Det stammer oprindeligt fra Japan.
Efterhånden er det blevet sådan, at man kalder det bukkake, hvis bare
der er en pige der bliver sprøjtet på af to mænd.

Men jeg har ikke prøvet det, har ikke lyst til det, så jeg kan ikke
hjælpe dig.

Mvh Trine

http://www.usenet.dk
http://www.triane.dk, juletræer, dekorationsmateriale og julebutik

Fra : 2mas Jensen

Dato : 13-01-03 18:14

12 Jan 2003 19:04:57 +0100, skrev Trine Kornum Christiansen
<news@trinekc.dk> noget i retning af:

>Hvis det skal være helt rigtigt, så skal pigen være gravet ned, så kun
>hovedet stikker op, og de mange mænd skal så onanere ud over hende og
>komme i ansigtet på hende. Det stammer oprindeligt fra Japan.

Hvis det skal være rigtigere, skal hun have en sæk over hovedet og
ryttere til hest skal ride hende ned (læs = trampet til døde af
hestehove) Jeg tror faktisk at det var samuraier der havde bragt skam
over sig, der blev af-livet/straffet på den måde.
--
2mas Jensen
- So maybe I'm fat, but so is Santa Claus.....

Fra : Thunderbird @ 7100

Dato : 13-01-03 19:40

On Mon, 13 Jan 2003 18:14:19 +0100, 2mas Jensen <superpicadillysovseboevsFJERNDETTE@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>hestehove) Jeg tror faktisk at det var samuraier der havde bragt skam
>over sig, der blev af-livet/straffet på den måde.

Rettelse disse begik Sebuku, rituelt selvmord.
Flemming Jacobsen
Der har overvejet at tage en tur til USA.
For derefter at tage en tur tværs over.

Fra : Anonym - Såvidt det ~

Dato : 12-01-03 19:27

> Bukkake er hvor en pige tager i mod sperm fra mange mænd på en gang..
Tvivler da på at det er en disciplin som der er kvinder der vil være med til

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 12-01-03 22:02

"Anonym - Såvidt det er muligt på Nettet"
<no.mail.for@security.matters.cc> skrev i en meddelelse
> Tvivler da på at det er en disciplin som der er kvinder der vil
være med til

Du vil blive overrasket over hvad folk vil gøre for penge.

Lars

Fra : Anonym - Såvidt det ~

Dato : 12-01-03 23:16

| Du vil blive overrasket over hvad folk vil gøre for penge.

Jeg tænkte ikke på prostituerede - jeg postulerede blot at jeg ikke kan
forestille mig nogen der har denne lyst.

Fra : Jens Bruun

Dato : 13-01-03 10:13

"Lars Wagner Hansen" <l-hansen@post4.tele.dk> wrote in message
> "Anonym - Såvidt det er muligt på Nettet"
> <no.mail.for@security.matters.cc> skrev i en meddelelse
> en gang..
>
> Du vil blive overrasket over hvad folk vil gøre for penge.

Du vil blive forbavset over, hvad folk vil gøre _uden_ at få penge for
det.

--
-Jens B.

Fra : Tomas O.

Dato : 13-01-03 13:28

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> wrote in
SNIP
> Du vil blive forbavset over, hvad folk vil gøre _uden_ at få penge for
> det.

Du har helt ret Jens. Hvorfor tror folk altid der skal penge til for at
folk gør ting ud over det sædvanlige?

Jeg har da kendt en hel del kvinder der har gjort seksuelle ting som mange
nok vil anse for at være totalt vilde, uden de fik andte en fornøjelsen,
som de nød.

Ikke alle der gør usædvanlige seksuelle ting er ludere.

Tomas

Fra : Jens Bruun

Dato : 13-01-03 14:12

"Tomas O." <tfo@gmx.net> wrote in message

> Jeg har da kendt en hel del kvinder der har gjort seksuelle ting som
> mange nok vil anse for at være totalt vilde, uden de fik andte en
> fornøjelsen, som de nød.

Enig, enig.

> Ikke alle der gør usædvanlige seksuelle ting er ludere.

Næda langt fra, men især blandt "medsøstre" er det svært at kapere, at
nogle kvinder lever deres "forbudte" og politisk ukorrekte fantasier ud,
vel nok fordi de føler sig ramt på nogle særdeles ømme punkter Det
bedste eksempel er det typiske kvindeudsagn om, at det meste porno "er
produceret for mænd, af mænd og er dybt kvindeundertrykkende og
uinteressant for kvinder". Ha, siger jeg bare.

Og så lige en provokerende påstand: Mange er "ludere" (i bred betydning)
for at få lov til at gøre usædvanlige, seksuelle ting!

--
-Jens B.

Fra : Tomas O.

Dato : 13-01-03 14:33

> [...]
> produceret for mænd, af mænd og er dybt kvindeundertrykkende og
> uinteressant for kvinder". Ha, siger jeg bare.

HA!.. siger jeg også.

Sjovt at så mange brokker sig over hvor kvindeundertrykkende og
nedværdigende porno er, og side9 pigen og miss world og så videre men
alligevel er der rigtig mange kvinder, der tænder på at mænd dominerer dem
og begærer dem seksuelt og rigtig mange fantaserer om seksuel dominans.
Rigtig mange af de allersaftigste noveller på nettet er sjovt nok skrevet
af kvinder.

http://www.sexnoveller.dk/readhistory.asp?id=19759

http://www.sexnoveller.dk/readhistory.asp?id=19685

http://www.nannas.dk/

Jeg kunne blive ved

> Og så lige en provokerende påstand: Mange er "ludere" (i bred betydning)
> for at få lov til at gøre usædvanlige, seksuelle ting!

hehe.. tjah..

Tomas

Fra : PerX ...

Dato : 13-01-03 14:44

In article <BWyU9.4917$3u1.1885@news.get2net.dk>, bruun_jens@hotmail.com
says...
> [...]
> nogle kvinder lever deres "forbudte" og politisk ukorrekte fantasier ud,
> vel nok fordi de føler sig ramt på nogle særdeles ømme punkter

Selv på mindre avancerede område, hende her kan godt lide hofteholder og
gammeldags strømper, og får altid at vide fra kvinder at det må da være
fordi hun ligger under for en ond mand (de kan ikke forestille sig hun
rent faktisk kan lide det) http://strmp.subnet.dk/

Fra : Tomas O.

Dato : 13-01-03 15:09

PerX ... <hyp1999@hotmail_removethis_.com> wrote in
SNIP
> [...]
> gammeldags strømper, og får altid at vide fra kvinder at det må da være
> fordi hun ligger under for en ond mand (de kan ikke forestille sig hun

Sikke nogen dejlige saftige overskrifter på hendes noveller.. måske
selvoplevede i realiteten

Tomas

Fra : PerX ...

Dato : 13-01-03 23:59

In article <Xns93029AACC11C1IMP@130.225.247.90>, tfo@gmx.net says...
> PerX ... <hyp1999@hotmail_removethis_.com> wrote in
> SNIP
>
> Sikke nogen dejlige saftige overskrifter på hendes noveller.. måske
> selvoplevede i realiteten

Heh,dem fik jeg faktisk ikke kigget på, men så er jeg ikke så meget til
den slags historier :)

Fra : Tomas O.

Dato : 14-01-03 00:11

> In article <Xns93029AACC11C1IMP@130.225.247.90>, tfo@gmx.net says...

> Heh,dem fik jeg faktisk ikke kigget på, men så er jeg ikke så meget til
> den slags historier :)

kvinder tænder tilsyneladende (det siger de i alle tilfælde) mere på det
skrevne ord end porno. og de skriver sørensusme nogen saftige noveller de
kvinder.. de er nu værd at læse om ikke andet så fordi man(d) bliver
klogere på deres fantasier og seksualitet.

Tomas

Fra : Bo Warming

Dato : 13-01-03 18:14

> [...]
> produceret for mænd, af mænd og er dybt kvindeundertrykkende og
> uinteressant for kvinder". Ha, siger jeg bare.

Om du sir Ha eller U-Ha betyder lidet for det stærke kvindekøns skalten
og valten med os sølle affaldsmennesker, mændene

Som forklaret i tråd om kvinders hysteri i dk.politik, så er SM ikke kun
om at udleve ligegyldige fantasier - at vokse med opgaven at modstå
kvinders sygelige HYSTERI, er en manddomsprøve der har bidraget til at
stenaldermanden blev intelligent!

Kvinders hysteri er manddomsprøve

Det er en del af det smukke+stærke køns bidrag til civilisationen at
være hysterisk og gøre mænd skitzo, og derved få frasorteret
ikke-vindermænd

Der står en kvinde bag enhver mand i politik, og de såkaldt undertrykte
kvinder i Islam står bag al stening og omskæring af deres
tabermedsøstre. Nogle få ofre for æresdrab kan kaldes undertrykte, men
ellers er de det ikke.

"Hysteria is a natural phenomenon, the common denominator of the female
nature. It's the big female weapon, and the test of a man is his ability
to cope with it. Tennessee Williams

" Kvinden er dybest set ufredelig. Nietzsche

" Kvinder tiltrækkes altid af magt. Jeg kan ikke forestille
mig en så blodig sejrherre, at de fleste kvinder ikke villigt vil ligge
med ham for at få børn, der bliver akkurat lige så grum som faderen.
Gore Vidal

"Den perfekte kvinde river dig i stykker, når hun elsker Nietzsche

Det evigt-kvindelige drager os opadGoethe

"Man spurgte hvorfor kvinder sjældent er ludomaner, og jeg gav det
nøgterne svar, at vi ikke har lige så mange penge.
Det var et korrekt, men ufuldstændigt svar.
En kvindes spillelyst tilfredsstilles helt og aldeles i ægteskabet.
Gloria Steinem

"Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche

" Women wants to be taken and accepted as a possession.
consequently she wants one who TAKES. Nietzsche

"The best women cherish in their breasts a secret scorn for science, as
if they were superior to it.Nietzsche

" Alle virkelige kvinner føler seg skamfulle overfor
vitenskapen. Den irriterer dem som om den ville kikke dem under huden, -
eller enda verre! Under kjolen eller stasen. Nietzsche

"En mand, der elsker, opdager moralen. En kvinde, der elsker, glemmer
den. Ben Johnson

"When a man's in love, he at once makes a pedestal of the Ten
Commandents and stands on top of them with his arms akimbo. When a
woman's in love she doesn't care two straws for Thou Shalt and Thou
Shalt Not. W. Somerset Maugham

" A man who loves like a woman becomes thereby a slave. A woman
who loves like a woman,
becomes thereby a more perfect woman. Oscar Wilde

Det er kvindens natur at være despotisk, hvis hun da ikke selv
er underkuet. Balzac

" Kvinnene lærer å hate i samme grad som de - glemmer å
fortrylle. Nietzsche

Unless a woman has an amorous heart, she is a dull companion.
Samuel Johnson

Women get more unhappy, the more they try to liberate
themselves. Brigitte Bardot

I consider that women who are authors, lawyers, and politicians are
monsters. Pierre Auguste Renoir

"Mangen en mand blev geni, blev helt, blev digter blev sindsyg ved den
pige, han ikke fik Søren Kierkegaard

Kvinden vil bindes og binde andre, manden vil frigøres og
frigøre andre. Gustav Adeling

I hævn og kærlighed er kvinder mere barbariske end mænd. Nietzsche

"I de fleste kvinders liv munder alt, tilmed de største sorger, ud i at
de prøver tøj. " Marcel Proust 1871-1922 (og i 2002 siger
popsanger Christine Arguiera at når hun er ked af det, får hun bare en
ny piercing.)

" Kvinden opfylder, manden lover. I kvinden viser naturen, hvad den
indtil nu under sit arbejde på menneskebilledet er blevet færdig med, i
manden viser den, hvad den derunder har haft at overvinde, men også,
hvad den endnu har for med mennesket.Nietzsche

" De svages styrke. - Alle kvinder er gode til, at overdrive deres
svaghed, ja, de er ligefrem opfindsomme i svagheder for at virke helt og
holdent som skrøbelige prydgenstande, som kan lide overlast af selv et
støvfnug; deres liv skal minde manden og hans samvittighed om hans
plumpe væsen. På den måde værger de sig mod de stærke og "den stærkes
ret" Nietzsche

" Når en kvinde ikke elsker, er hun lige så koldblodigt som en
gammel jurist. Madame Du Deffand

Fra : Jens Bendtsen

Dato : 14-01-03 01:35

"Bo Warming" <XUMPEYFQNLVX@spammotel.com> skrev i en meddelelse en masse,
ikke mindst en mængde gode citater.

Igen et interessant brev fra dig, Bo. Som jeg tidligere har sagt: Du har
været savnet.
Det eneste, der nu tilbagestår, er at få korrigeret den mentale uklarhed, du
slæber rundt på. Seriøst! Du har store muligheder i dig, men din intelligens
er ikke fokuseret nok.

Fra : Arne Jensen

Dato : 12-01-03 23:30

On Sun, 12 Jan 2003 19:26:32 +0100, "Anonym - Såvidt det er muligt på
Nettet" <no.mail.for@security.matters.cc> wrote:

>Tvivler da på at det er en disciplin som der er kvinder der vil være med til

Så kan du godt tro om igen min gode mand:)
Som Trine ganske rigtigt skriver er det en ting der er om ikke meget
udbredt, så i hvert fald oprindeligt fra Japan.
Så vidt jeg ved foregår det knap så drastisk i dag som det Trine
beskriver med nedgravning ovs. Men det eksistere i bedste velgående i
Japan efter alt hvad jeg har hørt.
De piger der lægger krop til er højt agtede og (formentligt lige så
højt betalte:)) Geishaer (Ludere).

Men jeg vil godt give dig ret i at man skal lede meget længe efter
piger der kunne have lyst til denne form for sex.. Men det skulle
såmænd ikke undre mig om der fandtes et par stykker af dem også..
Mener faktisk jeg har set en kontaktannonce for nyligt med en pige der
søgte mænd til netop denne diciplin! Om annoncen var ægte skal jeg
lade være usagt, men hvorfor egenligt ikke?!

Venligst
Møffe

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 12-01-03 23:30

Arne Jensen <moeffe@mail.tdcadsl.dk> writes:

> De piger der lægger krop til er højt agtede og (formentligt lige så
> højt betalte:)) Geishaer (Ludere).

Det er i hvert fald ikke rigtigt! En geisha er, i modsætning til den
generelle vestlige opfattelse, en værtinde/selskabsdame, som er højt
uddannet indenfor konversation, musik, dans, teceremoni og den slags
japanske dyder. En rigtig geisha ville aldrig nogen sinde nedværdige
sig til noget i retningen af sex med kunderne. Ordet geisha betyder
noget i retningen af "kunstnerisk person", og det er særdeles ærefuldt
at have en geisha i familien. Specielt nu om dage, da det bliver mere
og mere sjældent.

Der findes i Japan lavere klasser af underholdningspiger, som muligvis
er dem du tænker på.

Fra : Anita

Dato : 12-01-03 23:54

"Trine Kornum Christiansen" <news@trinekc.dk> skrev

> [...]
> noget i retningen af "kunstnerisk person", og det er særdeles ærefuldt
> at have en geisha i familien. Specielt nu om dage, da det bliver mere

Jeg skulle også lige til at brokke mig højt og inderligt, men du kom mig i
forkøbet

Venligst Anita

Fra : Arne Jensen

Dato : 13-01-03 11:10

On 12 Jan 2003 23:30:17 +0100, Trine Kornum Christiansen
<news@trinekc.dk> wrote:

> [...]
>og mere sjældent.
>
>Der findes i Japan lavere klasser af underholdningspiger, som muligvis

Jeg har nok fået et enkelt ord galt i halsen her.. Så er det jo man
skal holde kæft med tilbagevirkende kraft:)
Men rent bortset fra det, så er de fleste af de prostituerede i Japan
efter hvad jeg har forstået ikke underlagt denne samme foragt som vi
stiller for dagen i DK. Tværtimod! Og her taler jeg ikke om gadeludere
eller tilsvarende

Mvh
Møffe

Fra : Tommy Bruus-Jensen

Dato : 15-01-03 15:46

"PsychoDad" <knfilter@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> klubber eller lign. hvor denne "sportsgren" praktiseres?
>
> P.S. Bukkake er hvor en pige tager i mod sperm fra mange mænd på en gang..

Faldt lige over et bukake-billede, hvis nogen har lyst
(bavdr!)
http://fotm.rotten.com/fotm/bukkake-mas-fina.html

Mvh Tommy

Fra : Jens Bruun

Dato : 15-01-03 15:53

"Tommy Bruus-Jensen" <tommy@fjern.bruus.dk> wrote in message

> Faldt lige over et bukake-billede, hvis nogen har lyst
> (bavdr!)
> http://fotm.rotten.com/fotm/bukkake-mas-fina.html

Hvordan "falder" man lige over et bukkake-billede - og så på rotten.com?

--
-Jens B.

Fra : Tommy Bruus-Jensen

Dato : 15-01-03 18:00

> Hvordan "falder" man lige over et bukkake-billede - og så på rotten.com?
>
> --
> -Jens B.

Hehe, ja det virker s** mildest talt mistænkeligt, ik? Jeg har sår'n en
"konkurrence" med en kammy, hvor vi sender _klamme_ billeder oa. til
hinanden! Sygt og sjovt :)

Mvh Tommy

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 15-01-03 15:55

"Tommy Bruus-Jensen" <tommy@fjern.bruus.dk> writes:

> Faldt lige over et bukake-billede, hvis nogen har lyst
> (bavdr!)
> http://fotm.rotten.com/fotm/bukkake-mas-fina.html

Der er vist brugt rigeligt med flormelis til det billede. Hvor mange
mænd skulle der ikke til den mængde sperm?

/Trine

http://www.usenet.dk
http://www.biersted.com, billig overnatning i Nordjylland

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 15-01-03 21:51

> Der er vist brugt rigeligt med flormelis til det billede. Hvor mange
> mænd skulle der ikke til den mængde sperm?

Jeg tror den er god nok. Det plejer ikke at være et problem at skaffe fyre
nok til en bukkake session.

--
Mark
Har du en mening om sex og samliv? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Henning

Dato : 16-01-03 03:33

Mark Thomas Gazel wrote:

> Jeg tror den er god nok. Det plejer ikke at være et problem at skaffe
> fyre nok til en bukkake session.

Næh, fra 500 til 1000 stks mænd plejer det vist at mælde sig når
der bliver indkaldt til gangbang etc. etc.

Mindes noget om nogle film der hed noget med Houston?

MVH
Henning

Fra : Ally

Dato : 16-01-03 09:49

>Næh, fra 500 til 1000 stks mænd plejer det vist at mælde sig når
>der bliver indkaldt til gangbang etc. etc.
>Mindes noget om nogle film der hed noget med Houston?

Ja, "Worlds biggest gangbang" tror jeg nok, den hedder. Men den var
ikke en Bukkake film.

De venligste hilsener

Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : Ally

Dato : 16-01-03 15:19

On Thu, 16 Jan 2003 09:48:57 +0100, Ally <quincy_md@hotmail.com>
wrote:

>Ja, "Worlds biggest gangbang" tror jeg nok, den hedder. Men den var
>ikke en Bukkake film.

Arh, jeg bøjer mig for overmagten, Mark, dss's lokale pornoekspert

De venligste hilsener

Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 16-01-03 17:44

Ally <quincy_md@hotmail.com> skrev:

> Arh, jeg bøjer mig for overmagten, Mark, dss's lokale pornoekspert

hehe, det er jo så sundt med en hobby, siger sagkundskaben.

"Porn Star - The Legend of Ron Jeremy" er i øvrigt en udmærket
dokumentarfilm og ganske underholdene.

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 16-01-03 13:55

Henning <h2m@madsen.mail.dk> skrev:

> Næh, fra 500 til 1000 stks mænd plejer det vist at mælde sig når
> der bliver indkaldt til gangbang etc. etc.
>
> Mindes noget om nogle film der hed noget med Houston?

Den hed "The Houston 500", fordi pornostjernen Houston blev bollet af 500
gutter, der havde tilmeldt sig. Senere er det vist blevet overgået at én,
der var sammen med 700.

Annabelle Chong startede i øvrigt med de såkaldte medie gangbangs med at
være sammen med 251 eller noget i den stil. De sidste der var på hende var i
øvrigt Ron Jeremy - er der noget den mand ikke stiller op til?

Det er gr. ovenstående, at jeg har lidt svært ved falde i svine over det
danske gangbang "The Odense 22" eller hvad det nu hed.

Fra : Kristine Gazel

Dato : 17-01-03 13:23

"Mark Thomas Gazel" <markgazel@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Annabelle Chong startede i øvrigt med de såkaldte medie gangbangs med at
> være sammen med 251 eller noget i den stil. De sidste der var på hende var
> øvrigt Ron Jeremy - er der noget den mand ikke stiller op til?

Øh var det ikke ham, der sagde at han ikke ville hoppe på hende der havde
været sammen med 500 eller husker jeg forkert. Det er måske ikke så slemt,
hvis det kun er 250, der har været der før. [Ryster på hovedet].

> Det er gr. ovenstående, at jeg har lidt svært ved falde i svine over det
> danske gangbang "The Odense 22" eller hvad det nu hed.

Du skal heller ikke falde i svine, men i svime *G*
--
Kristine Gazel - http://kristine.gazel.dk/
Bibliotekar DB; Stud. scient. bibl.

Fra : Henning

Dato : 18-01-03 04:22

"Kristine Gazel" <kristineFJERNDETTE@gazel.dk> skrev i en meddelelse

> Du skal heller ikke falde i svine, men i svime *G*

Hvad hjertet er fuldt af.............. *G*

MVH
Henning