MS Windows
briani 27239
Windows XP kan ikke håndtere str
Fra : PS

Dato : 12-01-03 17:16

Min bærbar er en sprit ny maskine, med helt nyt batteri, men desvære
kan XP ikke arbejde uden AC adapter!

Jeg har prøvet følgende:
-Ændre samtlige indstillinger for strøm/batteri
-lade batteriet op gentagne gange

Jeg ved med garanti at det ikke er batteriet eller noget andet
hardware der er fejlen, jeg har startet op på en 98 boot disk og
bærbaren kunne her alligevel stå tændt i omkring 2 timer og 55 min.

Men lige så snart XP er loadet ind, og man fjerne AC-adapteren går der
max 10 sek. så går alarmen igang, og efter yderligere 20 sek. slukker
den ?

Jeg kan heller slå alarmen fra og på den måde ignorere XP´s alarm.

Anyway, jeg håber der er en som kender til problemet og har fundet en
løsning her på?

På forhånd tak!

Fra : Pico

Dato : 13-01-03 00:04

PS wrote:
> Min bærbar er en sprit ny maskine, med helt nyt batteri, men desvære
> kan XP ikke arbejde uden AC adapter!

Splinternye maskiner der laver sådan noget "må" tilbage til forhandleren.
Pico

Fra : PS

Dato : 13-01-03 10:30

"Pico" <Pico@post9.tele.dk> wrote in message news:<avssuu$bao$1@sunsite.dk>...

> Splinternye maskiner der laver sådan noget "må" tilbage til forhandleren.
> --
> Med venlig hilsen
> Pico

Ja det var også min første indskydelse, meen... der er intet galt når
jeg køre windows 2000 eller derunder???