"Automatisk bryllup" i BK6 ???
Fra : Martin Bjarklev

Dato : 12-01-03 17:16

Er der andre, der som jeg har observeret at BK6 kan finde på at smede folk
sammen af sig selv ?

Et familiemedlem (lidt ude i familien) ringede til mig og spurgte: Hvem er
den dame, du har fundet på
at smede mig sammen med..? Min kone hedder ikke sådan.

Jeg var helt klar over, at jeg intet havde tastet ind omkring denne kone, da
jeg ikke kendte noget til
ægtefællerne i den familie. - Men jeg slog det hen med den tanke, at jeg nok
var begyndt at mærke
alderen trykke (nej, jeg er kun 43...)

Men så igår, da BK6 åbnede, da åbner den altid på nr. 1 - og det er altså
mig.
Så var JEG spilleme blevet gift med en dame fra 1850.... gad vide, hvad
Pensionskontoret siger til det..?

Jeg er ikke gift i forvejen - og det var den omtalte dame heller ikke..
Hvordan kan sådan noget ske ?

mvh
Martin

Fra : Chris Gade Oxholm Sø~

Dato : 12-01-03 19:39

Det er ikke noget jeg tidligere er blevet præsenteret for fra andre brugers
side eller selv oplevet med nuværende eller tidligere versioner - nyeste
version hedder 6.1.10 - ses under menupunktet Hjælp - Om Brothers Keeper.

Men jeg har altså ikke nogen forklaring på hvad der sker. Har du prøvet at
anvende funktionen Undersøg database?

--
Chris Gade Oxholm Sørensen
support@brotherskeeper.dk