MS Windows
briani 27239
Word 2002 bruger 100% CPU tid
Fra : F.Larsen

Dato : 12-01-03 16:57

Hej

Når jeg åbner et dokument i word 2002 kan jeg i taskmananger se at Word
bruger 100% CPU tid. Minimerer jeg word eller lukker dokument så ryger den
på 0% igen ?

Hvis man efter 30 minutters redigering kigger i task mananger så står word
til at have brugt 25 minutters CPU !

Hvad sker der ?

--
Flemming

Fra : Madsen

Dato : 13-01-03 17:29

F.Larsen skrev:

> Når jeg åbner et dokument i word 2002 kan jeg i taskmananger se at
> Word bruger 100% CPU tid. Minimerer jeg word eller lukker dokument
> så ryger den på 0% igen ?

Det kan muligvis være denne her:
<http://support.microsoft.com/?kbid=318036>

Der skulle være udsendt en patch som rette fejlen:
<http://support.microsoft.com/?kbid=320441>

Madsen.

Fra : F.Larsen

Dato : 14-01-03 10:29

> Der skulle være udsendt en patch som rette fejlen:
> <http://support.microsoft.com/?kbid=320441>

mange tak Madsen lige hvad jeg havde brug for !

--
Flemming
http://home.cbkn.dk/Spyware/

Fra : Madsen

Dato : 14-01-03 13:11

F.Larsen skrev:

> mange tak Madsen lige hvad jeg havde brug for !

Det vil altså sige at Word ikke længere bruger 100 % af CPU'en hos
dig, efter at den patch er blevet installeret?

Madsen.