Vil I anbefale 3510i
Fra : Salva

Dato : 12-01-03 16:32

Vil I anbefale Nokia 3510i?
Jeg så nogle snakke om, at skærmen ikke er så tydelig / pæn.

Er der ellers andre mobiler til samme pris (1600kr) som næsten kan det
samme. Meget gerne med farveskærm.

-salva

Fra : MaRk

Dato : 12-01-03 17:24

Har også hørt mange sige at skærmen er dårlig på den.

Fra : Daniel Bang

Dato : 13-01-03 19:18

Jeg har for ganske nyligt købt en Panasonic GD67 og er fuldt ud tilfreds med
den. Skærmen er god, menuerne nemme at komme frem og tilbage i og så går
hver tredje telefon fra Panasonic ikke i stykke ligesom det er tilfældet med
Nokia.
Eneste minus er at der ikke er radio samt mms, men det med mms gør ikke
specielt meget eftersom det jo som bekendt koster en formue at sende.
Jeg kender ikke selv Ericsson T68i så godt, men har hørt at den minder
utrolig meget om den.

Mvh.
Daniel

P.S. og så kender jeg ikke en telefon der har bedre spil end min.

Fra : Salva

Dato : 13-01-03 22:41

"Daniel Bang" <daniel@raehr-radio.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> specielt meget eftersom det jo som bekendt koster en formue at sende.
> Jeg kender ikke selv Ericsson T68i så godt, men har hørt at den minder

Hvordan med at hente ringtoner osv.via nettet?
Er det almindelige bib lyde der er i eller...?

-salva

Fra : Daniel Bang

Dato : 14-01-03 16:27

Det er polysoniske ringetoner den har du kan blandt andet finde dem her
www.panasonicbox.com hvor man også kan downloade baggrundsbilleder til den.
Man kan desuden optage ringetoner ved brug af mikrofonen i telefonen. Og så
kan man også komponere sine egne numre men det lyder ikke ret godt.

Daniel

Fra : Salva

Dato : 14-01-03 23:22

Okay, den lyder meget fed. Tak for svaret.