bedste anmelder
Fra : Martin Korsgaard

Dato : 12-01-03 16:00

Hvilken hjemmeside laver de bedste anmeldelser helst danske

Fra : Rikke

Dato : 12-01-03 18:39

Jeg synes det er svært at pege på nogen bestemt, det gælder om at se hvilke
anmeldere der kan lide de samme spil som en selv. F.eks. anmeldere der er
helt vild med Counter Strike, osv. ville måske ikke give den bedste
anmeldelse af Emperor eller The Sims. Personligt er jeg glad for
boomtown.net, men det er mere fordi deres anmeldelser og artikler, er
forholdsvis lange.

- Rikke =)

Fra : Mikkel Gram-Hansen

Dato : 12-01-03 22:03

Med hensyn til bilspil på PC som er min genre, er Bertel Bolt fra
Boomtown.net op til flere hoveder foran alle andre danske anmeldere, han ved
hvad han snakker om (selv om vi ikke altid er helt enige ;))

Mikkel Gram-Hansen
Administor @ RaceSim Central
http://www.racesimcentral.com