Lysavis
Fra : M. Roed-Sørensen

Dato : 12-01-03 15:40

Hvordan får man baggrundsfarven gennemsigitg i en lysavis ?
så man kun kan se selve teksten på selve baggrunden.

Hilsen Merethe

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 12-01-03 16:44

En lysavis er som regel en JavaApplet og der kan det ikke lade sig
gøre.

Fra : ThomasD \(dk\)

Dato : 12-01-03 18:48

Jens Peter Karlsen escribió:
> En lysavis er som regel en JavaApplet og der kan det ikke lade sig
> gøre.

Det gør min fp2002 uden videre? (jeg går ud fra en lysavis er en
"marquesina").
thomas

Fra : Crank

Dato : 12-01-03 19:05

"M. Roed-Sørensen" <meroed@mail.tele.dk> skrev
> Hvordan får man baggrundsfarven gennemsigitg i en lysavis ?
> så man kun kan se selve teksten på selve baggrunden.
> Hilsen Merethe

- ved at anvende default (Automatisk) baggrundsfarve.
-Crank

:::::::::::::::::::::::::::::::::
-- http://FairSite.dk -- har startet PRISKRIG på hosting og navne.
TOP service og et s·u·v·e·r·æ·n·t brugerinterface.
Klik ind og prøv demoen.

Fra : Lis Sode

Dato : 12-01-03 19:10

> "M. Roed-Sørensen" <meroed@mail.tele.dk> skrev

Højreklik på egenskaber for din lysavis og brug automatisk farve.

Lis

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne