Sønderjydske slægter Jessen, Bannick og Mo~
Fra : Ole S.D. Hansen

Dato : 12-01-03 14:05

Kære NG

Er der nogen der forsker eller ligger inde med data for 3 Sønderjydske
slægter Jessen, Bannick og Molzen?

Venlig hilsen
Ole S.D. Hansen

Fra : Varla

Dato : 12-01-03 19:34

"Ole S.D. Hansen" skrev d. 12-01-03 14:05 dette indlæg :
> Kære NG
>
> Er der nogen der forsker eller ligger inde med data for 3 Sønderjydske
> slægter Jessen, Bannick og Molzen?
>
> Venlig hilsen
> Ole S.D. Hansen

Jessen er et godt Sønderjydsk navn og der findes hundredvis, næppe i
slægt alle sammen, så hvilke Jessen'er søger du.
Mit slægtsforskningsprogram er ved at tælle op og jeg tror der bliver
mere end 1200 med navnet Jessen som efter- eller mellemnavn.

Det er derfor ønskeligt med mere konkrete oplysninger forinden der måske
kan laves et svar.
Venlig hilsen

Ejvind A. Christensen

http://www.kandu.dk/

Fra : Varla

Dato : 12-01-03 20:03

"Varla" skrev d. 12-01-03 19:34 dette indlæg :

> [...]
> mere end 1200 med navnet Jessen som efter- eller mellemnavn.
>
> Det er derfor ønskeligt med mere konkrete oplysninger forinden der

Jeg har nu en udarbejdet en liste, men det er næppe hensigtsmæssigt at
bringe denne i dette forum idet den er på ca. 30 sider.
Jeg foreslår derfor at de som måtte have interesse i 1.719 Jessen, heraf
hovedparten nok fra Sønderjylland, sender mig en mail på:

Ejvind@Varla.dk

Filen er udarbejdet i Text-format, men kan også sendes som Word-format
(doc eller RTF).

Jeg erindrer at nogen gør vrøvl over at løsninger ikke bringes i dette
forum, så hvis nogen har indsigelser så kan jeg også bringe filen i
dette forum.
Med venlig hilsen

Ejvind A. Christensen

http://www.kandu.dk/