strinte
Fra : Katja

Dato : 12-01-03 13:15

Hej alle sammen,

frygter min mis er begyndt at strinte...det lugter sådan ude på mit
toilet...han blev født i juli (kender ikke en præcis dato da han blev fundet
i en lade) men han er derfor ca 6 måneder.....kan det passe han strinter???

håber på et hurtigt svar....

han skal kastreres tirsdag den 21. januar.

hilsen katja

Fra : Pia J

Dato : 12-01-03 13:17

Ja, det kan sagtens passe - håber du kan holde det ud et par uger endnu!

:Pia

Fra : Battlefield´s

Dato : 12-01-03 13:16

Hej
ja, det kan sagtens passe at han er begyndt at strinte.
Det er godt at han snart skal kastreres
Hilsen Vibeke

---

Fra : Birgitte

Dato : 12-01-03 13:38

Hej Katja
Alders mæssigt set, kan det godt lade sig gøre.
Har du bakken til at stå på toiletet?
De kan jo være, at han blot er startet med at markere sin bakke, men uanset
lugter det fælt....
Så er datoen jo passende
Missehilsner fra Birgitte
DK True Trust
www.truetrust.dk
birgitte@truetrust.dk

Fra : Kate

Dato : 12-01-03 14:40

"Katja" <katja@[NOSPAM]goebelconsult.dk> wrote in

> men han er derfor ca 6 måneder.....kan det passe han strinter???

Mowgli nåede ikke at begynde at strinte, men allerede da han var 5 mdr.
lagde han an til at være hankat. Han begyndte i det små med at synge
serenader og var lidt mere efter Sofie end normalt. Da han forsøgte at
parre min kastrerede hankanin syntes jeg det var nok. Kaninen var ikke
specielt begejstret, nemlig. Så Mowgli blev til en "den" da han var 5½
mdr. gammel. Så alderen passer sikkert meget godt på en begyndende
køsmodning.

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer

Fra : Anders Møller

Dato : 13-01-03 08:54

On 12 Jan 2003 13:39:57 GMT, Kate <joeyREMOVE@oliwer.dk> wrote:

> [...]
>specielt begejstret, nemlig. Så Mowgli blev til en "den" da han var 5½
>mdr. gammel. Så alderen passer sikkert meget godt på en begyndende

Sød historie som leder mig til et spørgsmål. Jeg har altid fået mine
katte (har haft en håndfuld efterhånden) når de er godt 6 mdr. gamle.

Min nuværende lille Mis Andy er nu 7 mdr. men endnu ikke snittet bagi.
Synes du jeg skal vente indtil han viser de gængse tegn på at være
kønsmoden, eller skal jeg blot bestille tid nu ?

Fra : Kate

Dato : 13-01-03 21:43

Anders Møller <punto@jubiimail.dk> wrote in

> Min nuværende lille Mis Andy er nu 7 mdr. men endnu ikke snittet
> bagi. Synes du jeg skal vente indtil han viser de gængse tegn på
> at være kønsmoden, eller skal jeg blot bestille tid nu ?

Nu er jeg så langt fra ekspert og har faktisk kun fået to hanner
kastreret foruden Mowgli og de to blev begge kastreret omkring 6 mdr.
alderen, for som dyrlægen sagdehellere inden der bliver problemer. At
Mowgli så blev snippet så tidligt var betop at han viste lidt for mange
hankattetendenser.
Så, ja jeg ville vælge at få katte kastreret inden kønsmodningen for jo
yngre den er jo lettere er det for den at komme sig over indgrebet.

Fra : Katja

Dato : 13-01-03 18:43

Tjalfe er hermed kastreret for det skulle han ikke gøre to gange

han er lidt (meget) sløv men håber han i løbet af et par dage er på benene
igen med samme humør.

tak for hjælpen.

Fra : Pia J

Dato : 13-01-03 20:05

"Katja" <katja@[NOSPAM]goebelconsult.dk> wrote in message
> Tjalfe er hermed kastreret for det skulle han ikke gøre to gange

Nej, det stinker godt nok!

Jeg kan berolige dig med, at han er frisk allerede i morgen, og senest i
overmorgen vil du slet ikke kunne mærke han har været opereret.

:Pia

Fra : Kate

Dato : 13-01-03 21:44

> Tjalfe er hermed kastreret for det skulle han ikke gøre to gange

Det kan jeg godt forstå
Mowgli var frisk dagen efter og på anden dagen var han helt sig selv og
ligeså fræk som altid.