Det var dog Sørens ;-)
Fra : Ann K.

Dato : 12-01-03 12:53

Hejsa.
Kender I det her?
En af grundene til at jeg fik min egen lille hund, var bl.a at få mig op
og ud at gå nogle ture!
Godt nok havde/har vi også Sif, men hun er klart min mands hund - og i
det daglige er det da også ham, som sørger for at hendes behov for
motion osv bliver tilfredsstillet...
Så jeg har, i de to år jeg har haft Dise, vadet og travet en god del af
Kbh og omegn tynd
Nå - lige før jul var jeg så så uheldig at forstuve den ene storetå...
en lille skade vil man nok mene... HA - det er kun de, som ikke har
prøvet det, der vil sige sådan! ;)
Det gør ondt!
Naturligvis havde jeg taget helt fri mellem jul og nytår og vi havde
skam planlagt nogle dejlige hundeture til både skov og strand... de blev
så ikke til noget - i hvert fald ikke for Dise's vedkommende... Manden
nægter ganske enkelt at lade hende rende løs, hvis ikke jeg er med - han
stoler ikke på at hun vil lystre hans indkald
Så Dise er kun blevet luftet i snor eller langline de seneste tre
uger...
Nå, endelig kan jeg gå uden at det jager som H*** i hele foden - og jeg
tager så på nogle småture om formiddagen... ikke for langt og med masser
af mulighed for at jeg lige kan komme til at sidde og skåne foden...
Og så blev det torsdag i sidste uge!
Om morgenen opdagede Manden at Sif havde en mindre rift i sin ene
trædepude - ikke noget slemt, men dog nok til at hans straks udstedte et
dekret om hvile og ro... fremfor alt skal hun undgå kontakt med salt!
Stakkels Sif - men hun er ved at være en ældre dame og kan godt klare en
uges tid som sofahund, hvis blot vi husker at hun skal bruge sin hjerne,
mens hun skåner sin pote...
Langt værre blev det om aftenen... Da vi kommer hjem fra arbejde, hopper
Dise som sædvanlig glad op af mig... på en eller anden måde lykkes det
hende _også_ at få kradset sig selv på det ene bagben - en grim flænge
på ca 3 cm... kors, hvor det blødte!
Så nu render min lille vuf rundt med en kæmpe forbinding, halter som
manglede hun hele sit bagben, og må kun luftes på meget korte ture (med
en plastikpose om forbindningen)...

Resultat; Jeg har ikke luftet min hund i snart en måned!!!
Og jeg savner det

Mvh Ann

Fra : Battlefield´s

Dato : 12-01-03 12:58

Sikke da en historie
God bedring til jer begge. Men husk nu at nyde at være fri for hundeturene.
De er da dejlige og jeg ville da heller ikke undvære dem, men engang imellem
kunne det være skønt ikke altid at skulle ud i vinterkulden.
Hilsen Vibeke, der vist ikke har haft mange dage uden hundeture i sit
44-årige liv

---

Fra : Kosmonauten

Dato : 15-01-03 16:31

> Hejsa.
Selv Hejsa Ann ;C)
<SNAPZ en god og lidt "tragikomisk" historie>

> [...]
> en plastikpose om forbindningen)...
>
> Resultat; Jeg har ikke luftet min hund i snart en måned!!!

Se sådan på det Ann, hun ville jo bare være "solardarisk" med sin moar ;C)
Tak for historien og en sent Godt Nyt(h)år til Jan, Sif & Dise, og ikke
mindst dig sææl.
Mvh
Martin og rebellen Laika, der jo lige har været i løbetid, hvilket jo er
dyyyybt uansvarligt og VIRKELIG en forbrydelse i denne gruppe ;C)