MS Windows
briani 27239
AVI - øhhh
Fra : Jesper

Dato : 12-01-03 12:48

Hej,

Jeg har et par avi-filer fra forskellige kilder som hverken realplayer eller
Windows mediaplayer kan afspille. De kan åbenbart ikke finde nogen codec
eller sådan noget. Er der nogen der kan hjælpe mig med at finde den rigtige
afspiller???

pft
Jesper

Fra : Kurt Lund

Dato : 12-01-03 12:56

"Jesper" <jku@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Windows mediaplayer kan afspille. De kan åbenbart ikke finde nogen codec
> eller sådan noget. Er der nogen der kan hjælpe mig med at finde den

Prøv evt.QuickTime afspiller
kan hentes her http://www.tucows.com/mmedia/mult95_default.html

Klander

Fra : Jess Nygaard Pederse~

Dato : 12-01-03 13:14

> [...]
> ikke finde nogen codec eller sådan noget. Er der nogen der kan hjælpe
> mig med at finde den rigtige afspiller???

Problemet er, at du ikke har det rigtige CODEC installeret.

Brug f.eks. programmet GSpot ( http://www.headbands.com/gspot/ ) til at
bestemme hvilket CODEC du skal bruge.

Mvh. Jess
Fjern 2 x REMOVE fra emailadresse ved svar direkte på email

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 12-01-03 13:15

Jesper wrote:
> [...]
> åbenbart ikke finde nogen codec eller sådan noget. Er der
> nogen der kan hjælpe mig med at finde den rigtige afspiller???

Du mangler sansynligvis et divx-codec ?

Søg efter Nimo Codec og hent det - og
installer den - så vil den sikkert køre i
Media player og andre !

Jan Vestergaard
Email: jan@NOSPAMjve.dk Inet: www.jve.dk
Ved mail fjern NOSPAM - men newsindlæg bør normalt besvares i
gruppen.