Porgram til copyright
Fra : Lasse

Dato : 12-01-03 01:17

jeg har været udsat for at nogen kopirer næsten alt fra min
hjemmeside og det er bare surt så derfor er der nogle der ved
hvordan man på sin hjemmeside kan få copyright feks. hvis en er
inde og besøge den og han høj klikke på feks. et billed så vil
jeg gerne have sådan hvor der kommer en boks op hvor der står hov
hov du eller sådan noget
HJÆLP MIG! please

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 12-01-03 02:29

Lasse <spenkxx@yahoo.dk> skrev :

> [...]
>inde og besøge den og han høj klikke på feks. et billed så vil
>jeg gerne have sådan hvor der kommer en boks op hvor der står hov

Du har ophavsretten til det der er på siden, men glem alt om det
højrekliksfis.

Og jeg gider ikke gentage, hvad der er blevet skrevet 117 gange
før her og der.

Et højrekliksscript er kun til irritation og beskytter ikke noget
som helst.

Fra : MipZhaP

Dato : 12-01-03 12:56

> [...]
> før her og der.
>
> Et højrekliksscript er kun til irritation og beskytter ikke noget

Ja det er det er kun til irritation.. Hvis man vil have et billede og der
er et højrekliksscript på.. Så skal man bare gå op i vis --> Kode/Source og
så finde billedets navn og så sætte det efter adr. i adr. linien så kan man
komme ind på en side hvor KUN billedet er og så er der ingen
højrekliksbeskyttelse så glem det der...

Der findes jo også en anden måde... Man kan bare holde højreknappen nede så
kommer boksen og imens at du holder højre musseknap nede der trykker du på
popupens ok knap med venstre og derefter slipper du højre musseknap... Så
kommer menuen frem alligevel...

Konklution.. Det er peace og cake at få fat i et billede hvis man ved
hvordan.. Så brug advokaten )

---
Mvh. marc aka. MipZhaP
---

Fra : Joachim Cohn Jacobse~

Dato : 13-01-03 17:32

MipZhaP wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> Konklution.. Det er peace og cake at få fat i et billede hvis man ved
> hvordan..

Fred og kage herfra også

Venligst joachim

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 12-01-03 07:25

Lasse wrote:

> jeg har været udsat for at nogen kopirer næsten alt fra min
> hjemmeside og det er bare surt så derfor er der nogle der ved
> hvordan man på sin hjemmeside kan få copyright

Du har automatisk copyright
det er din advokat som skal på arbejde.