MS Windows
briani 27239
XP og User-accounts
Fra : Lars Holm Thomsen

Dato : 11-01-03 21:30

Hej

Jeg adm. et antal PC'ere, som benyttes af en del bruger med hvert sit login.
Hver gang en ny bruger oprettes opretter XP et dataområde under
"C:\Documents and Settings\brugernavn" Er der en måde at ændre dette på,
således at dataområdet automatisk oprettes på f.eks. "D:\brugernavn", så jeg
slipper for at ændre dette manuelt hver gang.

Tak fra Lars

Fra : Jens

Dato : 12-01-03 01:05

"Lars Holm Thomsen" <elsebrun.larsholm@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
jeg
> slipper for at ændre dette manuelt hver gang.

Ja
Hvis du når du opretter nye brugere gør det far
computeradministration-lokale brugere kan du i sidste fane angive hvor deres
profil skal ligge.

mvh Jens