Telia Amok.
Fra : Mobilfinn

Dato : 11-01-03 21:00

For nylig fik jeg et ekstra Telia Cash nummer som her i aften gik helt amok.
Jeg var i kanten af Telias dækningområde så telefonen gik over på Sonofon.
Jeg ringede til min telefonsvarer og tælleren gik grasat. På et øjeblik gik
den fra cirka 90 kroner til 61,20 kroner?
Så ringede jeg til et 80-nummer men telefonen duttede og meldte Netfejl.
Jeg fandt så et hjørne hvor jeg kunne fange Telias eget net og så virkede
alt normalt. Normal takst og jeg kunne ringe til 80-nummeret.
Meget mærkeligt så jeg gentog forsøget. Over på Sonofons net og ringe til
telefonsvareren. På kort tid susede tælleren fra 59 kroner til 26,50 kroner.
På et allersidste forsøg prøvede jeg at tælle sekunder. Det tog cirka 10
sekunder at brænde 20 kroner af ned til 6,50.
Altså en minuttakst på 120 kroner for at aflytte sin telefonsvarer. Waaauuu.
Måske skulle de omdøbe produktet til Big Cash!
Telia styrer.

Mvh: Finn
Fjern pelsdyret i mailadressen

Fra : Thomas Andersen [900~

Dato : 11-01-03 23:58

surt!
Skift til Telmore!

--
Med venlig hilsen / Best Regards

Thomas Andersen
www.markedspladsen.com

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 13-01-03 01:34

"Thomas Andersen [9000]" <Lomme@stofanet.dk> wrote in message
> surt!
> Skift til Telmore!

Hørt!!!

Steven
--
Fjern 1977 fra mailadresse hvis du vil sende mail til mig
Remove 1977 from the mailadress if you wish to send me mail directly.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 12-01-03 00:27

"Mobilfinn" <hamstermobilfinn@pc.dk> wrote in message
> [...]
Waaauuu.
> Måske skulle de omdøbe produktet til Big Cash!

Sådan var det også da jeg havde Cach for langt tid siden...

Der var det en minutpris på omkring 300 kroner... Også til gratisnumre...
Telia sagde at det var en fejl på sonofons net... Det er det sikkert også...
men aner det ikke.... Jeg skrev vist også omkring det dengang... Selv
Politikken kontaktede mig.. hehe

Fra : MaRk

Dato : 12-01-03 17:26

En af mine venner fik også lige pluseligt fjernet 80 kroner fra sit cash
kort.

Han er nu en glad kunde hos cbb.

og jeg er endnu gladere hos telmore

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 13-01-03 01:33

"Mobilfinn" <hamstermobilfinn@pc.dk> wrote in message

(KLIP: ævl og bævl om løbsk tæller)

> Måske skulle de omdøbe produktet til Big Cash!

Ja. Eller big Deal

> Telia styrer.

Noooooooooooooooooot!!!

Steven