Hanna Sisters
Fra : News

Dato : 11-01-03 19:56

Ifølge www.kulturhuset-pavillonen.dk matcher de irske Hanna Sisters The
Corrs. Er der nogen der har kendskab til deres musik?
Har de indspillet nogle CD'er ?

Fra : BadBack

Dato : 11-01-03 21:41

"News" <lars@vien.dk> wrote in news:3e2068be$0$231
$edfadb0f@dread14.news.tele.dk:

> Ifølge www.kulturhuset-pavillonen.dk matcher de irske Hanna Sisters The
> Corrs. Er der nogen der har kendskab til deres musik?
> Har de indspillet nogle CD'er ?

Jeg havde aldrig hørt om dem før, så jeg downloadede lige de musikstumper,
som ligger på deres hjemmeside.
Ud fra det jeg nu har hørt, kan jeg sige, at de *ikke* matcher The Corrs
(men det ville næsten også være umuligt), men jeg kunne dog godt finde på
at gå til en koncert med dem, da det jo er dejligt musik, de spiller, som
vil gøre sig godt live. Om jeg ville købe en cd med dem er dog mere
tvivlsomt.

Fra : Henrik S. Pedersen

Dato : 13-01-03 08:48

"News" <lars@vien.dk> wrote:

> Ifølge www.kulturhuset-pavillonen.dk matcher de irske
Hanna Sisters The
> Corrs. Er der nogen der har kendskab til deres musik?

De matcher *ikke* the Corrs. Hanna Sisters spiller mere
traditionel irsk musik end the Corrs, og deres melodier er
ikke så iørefaldende som hos the Corrs. Hvis du kan lide
irsk musik af den mere polerede slags, er der en chance for,
at du kan lide dem.

> Har de indspillet nogle CD'er ?

Ja, jeg kan dog ikke huske titlen. Kig evt. på deres
hjemmeside på denne URL: http://www.thehannasisters.com/

Mvh.

Henrik