Er den klar :-)
Fra : Ukendt

Dato : 11-01-03 19:17

Har lige bestilt en XP2600(266fsb) & Asus A7N8X(nforce).
Og vil bare sikrer mig om der er noget specielt at tage hensyn til
før jag samler/tænder for den.
Ala, bios upgrade/ eller rækkefølge af software(mobo-drivers)

--
Brøndby
MVH THF Cessna 182S

Fra : Martin S.

Dato : 11-01-03 23:25

<Thf> skrev i en meddelelse news:3e205e93.20583777@dtext.news.tele.dk...
> [...]
> før jag samler/tænder for den.
> Ala, bios upgrade/ eller rækkefølge af software(mobo-drivers)

check Asus' hjemmeside på www.asus.com.tw - der kan du se hvilke bios der er
lavet til dit board.
Det er jo bare rimelig væsentlig at vide hvilken bios du har i forvejen.
Mobo drivers etc. står der sikkert også.

Fra : Ukendt

Dato : 11-01-03 23:58

> [...]
>Det er jo bare rimelig væsentlig at vide hvilken bios du har i forvejen.
>Mobo drivers etc. står der sikkert også.
Klart, jeg har bare ikke modtaget pakken endnu, det er bare så jeg kan
berede mig mest muligt, og undgå de fejl jeg har læst om her i NG'en, ala,

Den viser kun 1555mhz men burde kører 1800, men når jeg sætter MP op så
booter den slet ikke.............

Ustabil når WinXP er startet op,(drivers)

Jeg har samlet adskildige maskiner, bare Intel, så mit kendskab til Amd
baseret maskiner er ikke noget at tale om, omend en der hedder Karsten
her i NG'en har været ud over det sædvanlige med hjælp så jeg har check
på multiplyer,fsb,mem, de ting bør ikke være et problem for mig, men der
er jo mange der har samlet A7n8x nu, og de har måske fundet nogen ting
man kan lære af, før maskinen startes første dag.

PS.
Skal Nforce chipsettet opdateres med downloaded driver
på lige fod som med VIA.

--
Brøndby
MVH THF Cessna 182S

Fra : Leony

Dato : 12-01-03 16:28

> [...]

> Har lige bestilt en XP2600(266fsb) & Asus A7N8X(nforce).
> Og vil bare sikrer mig om der er noget specielt at tage hensyn til

Det er altid en god ide at læse manualen et par gange eller 3 inden samling.
Man kan undgå en del dumme fejl med den fremgangsmåde.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/