Hvilket spil er det det bedste
Fra : Martin Korsgaard

Dato : 11-01-03 18:26

Hvilket spil er det bedste til pc

Fra : Doc

Dato : 11-01-03 18:27

For mit vedkommende er det Final Fantasy 7, Medal of Honor og Day of Defeat
(HL-mod)

I beta tested Eve.............
................but dont tell Adam.

Fra : AA

Dato : 11-01-03 18:30

"Martin Korsgaard" <martin-k@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hvilket spil er det bedste til pc

Læs min signatur så burde du ikke være i tvivl..
hvis vi taler online spil..

--
Hilsen

GrandOldMan
CL in TheOutlaws a Danish DayOfDefeat Clan
HP: www.theoutlaws.tk
DOD-server: DK Bootcamp #8 [TO] ip: 80.196.136.46:27000
mIRC: Channel #theoutlaws on Quakenet
Tjek this: www.dayofdefeat.dk

Fra : Ally

Dato : 11-01-03 19:47

On Sat, 11 Jan 2003 18:26:11 +0100, "Martin Korsgaard"
<martin-k@mail1.stofanet.dk> wrote:
>Hvilket spil er det bedste til pc

Hvilken bil er den bedste? Hvilken film er den bedste? Umuligt at
svare på, medmindre du fortæller mere om dine præferencer! For mig har
Simcity-serien været oppe i toppen, og muligvis bliver det kommende
Simcity 4 det bedste for mig. Men er du ikke til den slags, så er det
i hvertfald nok ikke det bedste for dig.

Så specificér lige dine præferencer... det gør det lidt nemmere at
svare

De venligste hilsener

Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : Simon Baun

Dato : 11-01-03 20:25

"Martin Korsgaard" <martin-k@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> Hvilket spil er det bedste til pc

unreal tournament (1)

Fra : Emil Jensen

Dato : 11-01-03 20:33

For hvem? Hvis det er et spil for både mænd og kvinder, piger og drenge,
tror jeg at The Sims vil være blandt de bedste!

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 11-01-03 22:40

In article <3e2053a0$0$1756$ba624c82@nntp03.dk.telia.net>, Martin Korsgaard wrote:
> Hvilket spil er det bedste til pc

Myth II Soulbligther. Ikke fundet noget der overgår det endnu,
bortset fra de gode gamle lpmud m.m. i midt-80'erne.

Fra : Silver

Dato : 12-01-03 02:53

"Martin Korsgaard" <martin-k@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> Hvilket spil er det bedste til pc

Det spil jeg har spillet flest gange må nok være Halflife, har gennemført
det 10 gange.

Dernæst følger Operation Flashpoint, ligemeget hvor fede de nye spil er
vender jeg altid tilbage til denne 2001 klassiker. Så når jeg så har
gennemført det spil over 10 gange vil det indtage titlen som det bedste
spil.

Mvh
Silver

Det værste er uden tvivl et turn-baseret spil, sådan set ligemeget
hvilket...bare det er turn-baseret...puhada...

Fra : Jacob Herold Nielsen

Dato : 12-01-03 03:53

> Det værste er uden tvivl et turn-baseret spil, sådan set ligemeget
> hvilket...bare det er turn-baseret...puhada...

Nejnejnejnej!

Der er SÅ mange turbaserede klassikere, der står til at være bedste spil
nogensinde.

Jagged Alliance, XCOM, Master of Orion. Alle spil i succesrige serier.

Fra : Morten Pedersen

Dato : 12-01-03 19:36

Master of Orion er en klassiker med stil! Hvornår er det 3'eren står til at
komme?

Fra : Jacob Herold Nielsen

Dato : 12-01-03 21:02

> Master of Orion er en klassiker med stil! Hvornår er det 3'eren står til
at
> komme?

Oprindeligt i marts. Så i juni. Så i september, oktober, november, december
og d. 15. januar. Lige nu - any day now. De er igang med de sidste tests og
har indkaldt ekstra testere for at reducere tiden fra 3-4 uger pr. test til
1 uge pr. test.

--
Jacob H. Nielsen
http://boomtown.net - Nyheder, artikler og anmeldelser

Fra : Morten Tórsson

Dato : 14-01-03 04:44

Silver wrote:
> [...]
>
> Dernæst følger Operation Flashpoint, ligemeget hvor fede de nye spil
> er vender jeg altid tilbage til denne 2001 klassiker.

Ok, siden hvornår kan noget der er højst 2 år gammelt være en klassiker ;)

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 12-01-03 05:24

Martin Korsgaard wrote:
> Hvilket spil er det bedste til pc

Hvis jeg skal vælge et så Unreal Tournament, som endnu engang har
stjålet min nattesøvn og som jeg har spillet mindst en gang om
ugen(ferier undtaget) siden demoen i oktober 1999!

Men der er så mange gode spil at vælge imellem da jeg har spillet
computerspil lige siden Pong og Clossal Cave, så her er nogle highlights
og så lister jeg kun PC spil.

Deus Ex
NOLF+NOLF2
UFO
Civ (De originale blot i Windows versionen så man kan overskue verden)
Railroad Tycoon
Day of The Tentacle
Terminator Future Shock
Elderscrolls Arena+Daggerfall+Morrowind
US Navy Fighters
Strike Commander
Elite
Master of Orion
Doom
Quake
Unreal
Duke Nukem 3D
Need for speed serien (I, ISE, II, IISE, III, IV og V, men ikke VI)
F1GP
Grand Prix Legends
Strike Force
Half Life
SportsCar GT
ReVolt
SeriousSam
Worms
Angband
Dune II
Lemmings
Max Payne
Tetris
Lode Runner
The Incredible Machine
..

Listen er nærmest uendelig for der er så mange gode spil, og så har jeg
slet ikke medtaget at en moderne PC kan emulere stort set alt andet
hardware der blot er et par år gammel.

Mvh

Bruno

Fra : Camain

Dato : 12-01-03 12:21

Verdens bedste spil er selvfølgelig Day of the Tentacle..
Og det skal være cdrom udgaven med tale

Jesper B.

Fra : David Lebech

Dato : 12-01-03 13:03

"Martin Korsgaard" <martin-k@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hvilket spil er det bedste til pc

Det bedste spil nogensinde må være Grim Fandango, og jeg fatter ikke, at det
ikke fik større popularitet. Det oser af stemning. God musik, dialog, grafik
(fantastisk vellavede mellemscener), lyd og ikke mindst en historie der
siger spar 2 og et af de mest originale koncepts i spilindustrien....

Men skal man nævne nogle andre så:

Adventure - Grim Fandango og selvfølgelig Monkey Island serien... især
3'eren.
3D-shooter - Half-life er stadig kongen
(Action)-RPG - Diablo 2
Strategi - Civilization II eller III (Sid Meier's) og det originale Command
& Conquer
Action - Max Payne styrer for vildt!

Dette er min ydmyge mening :)

Mvh
David Lebech

Fra : Martin K

Dato : 12-01-03 13:12

David Lebech wrote:
> Action - Max Payne styrer for vildt!

Ikke mere end Mafia!

--
Martin K

Fra : Svend Emil

Dato : 12-01-03 13:16

"Martin K" <kirschmeyer@REMOVETHIShotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ikke mere end Mafia!

Det er også det spil der ligger i min top (og de eneste jeg spiller)

Mafia og Battlefield 1942
--
--- Svend Emil (o: ---
Tjek: http://www.internettrafficreport.com

Fra : Martin K

Dato : 12-01-03 13:37

Svend Emil wrote:
> Det er også det spil der ligger i min top (og de eneste jeg spiller)
>
> Mafia og Battlefield 1942

Her er det Mafia og F1 2002. Mafia er så fedt. En perfekt blanding af biler
og nedskydning af folk. Men jeg ville nok ikke være så bidt af det hvis ikke
man skulle ligge og fræse rundt i byen i gamle biler

--
Martin K

Fra : Martin K

Dato : 12-01-03 13:39

Martin K wrote:
> Her er det Mafia og F1 2002. Mafia er så fedt. En perfekt blanding af
> biler og nedskydning af folk. Men jeg ville nok ikke være så bidt af
> det hvis ikke man skulle ligge og fræse rundt i byen i gamle biler

Ovenstående kan måske misforståes. Men nedskydning af folk menes der her
First Person Shooter

--
Martin K

Fra : Svend Emil

Dato : 12-01-03 17:32

> Ovenstående kan måske misforståes. Men nedskydning af folk menes der her
> First Person Shooter

Ja, det er også det der fanger mig ved det spil (Mafia)
Dog sidder jeg fast, da jeg ikke lige umiddelbart kan vinde racerløbet...:(
Jeg må bare prøve nogen flere gange selvom tid til at spille ikke er den jeg
har mest af :(

Fra : Martin K

Dato : 12-01-03 17:54

Svend Emil wrote:
> [...]
> Dog sidder jeg fast, da jeg ikke lige umiddelbart kan vinde
> racerløbet...:( Jeg må bare prøve nogen flere gange selvom tid til at

LOL det er jo lige i starten. Jeg har efterhånden læst mange steder at folk
har problemer med det løb. Det kan jeg slet ikke forstå! Jeg havde problemer
da jeg prøvede de to første gange, men det var pga. jeg kørte med
piletasterne. Efter rattet blev sat på var en en fornøjelse og man kunne
koncentrere sig om at køre omgangstider hjem. Min hurtigste blev svjh
1:27.34.

Så det er bare med at prøve - så svært er det sq ikke

--
Martin K

Fra : Svend Emil

Dato : 12-01-03 17:56

> [...]
> 1:27.34.
>
> Så det er bare med at prøve - så svært er det sq ikke

OK, men det sagde min bror også: "Det er lidt svært med piletasterne"
Nu har jeg ikke lige et rat....
Men vil klart prøve (mange) flere gange endnu.
--
--- Svend Emil (o: ---

Fra : Jacob Herold Nielsen

Dato : 12-01-03 21:07

> OK, men det sagde min bror også: "Det er lidt svært med piletasterne"
> Nu har jeg ikke lige et rat....
> Men vil klart prøve (mange) flere gange endnu.

Hvis du patcher spillet, kan du skippe den del. Illusion Softworks indså at
det var en smule for svært. Jeg forstår dog ikke hvorfor de syntes det. Tog
mig kun 4 timer :/

Fra : Svend Emil

Dato : 12-01-03 21:19

"Jacob Herold Nielsen" <jacob@boomtown.net.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
at
> det var en smule for svært. Jeg forstår dog ikke hvorfor de syntes det.

Nejda, når jeg nu endelig har sat mig for at jeg vil gennemføre det her seje
spil, så gør jeg det også
(spiller sjældent computer spil, og gennemfører stort set aldrig mine spil
(PS2 også ))

Patch = hente en fil på nettet, hvor selve løbet ikke er med i spillet ?

Fra : Jacob Herold Nielsen

Dato : 12-01-03 21:28

> Patch = hente en fil på nettet, hvor selve løbet ikke er med i spillet ?

Patchen indeholder en del rettelser på blandt andet fejl i spillet. Det er
blandt andet ikke meningen at løbet skal være så svært.

Men for at svare på dit spørgsmål, nej, løbet er ikke fjernet, du får bare
mulighed for at springe det over. Patchen er lavet af udviklerne selv, så
det er ikke "snyd".

Fra : Martin K

Dato : 12-01-03 21:30

Jacob Herold Nielsen wrote:
> Men for at svare på dit spørgsmål, nej, løbet er ikke fjernet, du får
> bare mulighed for at springe det over. Patchen er lavet af udviklerne
> selv, så det er ikke "snyd".

Men lige præcis løbet er jo det fedeste indtil nu

--
Martin K

Fra : Jacob Herold Nielsen

Dato : 12-01-03 21:42

> Men lige præcis løbet er jo det fedeste indtil nu

Det tror jeg der er delte meninger om. Enten elsker man bildelen i spillet,
eller også hader man den. Min favorit var dog actiondelen, ingen tvivl om
det... men jeg havde ikke de store problemer med bildelen.

Fra : Martin K

Dato : 12-01-03 21:58

Jacob Herold Nielsen wrote:
> [...]
> spillet, eller også hader man den. Min favorit var dog actiondelen,
> ingen tvivl om det... men jeg havde ikke de store problemer med

Det er det nok. Men jeg synes nu det er fed at ligge at cruise rundt når man
nu har rat og pedaler, ellers ville jeg nok ikke synes det var så fedt...

--
Martin K

Fra : Per Nielsen

Dato : 12-01-03 18:25

"David Lebech" <lebech@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> (fantastisk vellavede mellemscener), lyd og ikke mindst en historie der
> siger spar 2 og et af de mest originale koncepts i spilindustrien....

Synes jeg også var et fremragende spil, synd at det ikke var lidt mere
fremme i rampelyset. Well, måske skulle man hive det frem af skufferne
igen........

Fra : Darth_Vader

Dato : 12-01-03 19:12

DEUS EX
DEUS EX
DEUS EX
DEUS EX
DEUS EX
er de fem bedste spil
mvh
henrik

Fra : Leguan Drengen

Dato : 12-01-03 19:46

nej da, Mafia, CS, The sims, NFS hotpusuit 2 og flight simulater 2002 er de
bedste spil der er lavet
. Jeg kan ikke finde ud af deus ex, men vi har det, ret cool, men dør
hele tiden

Fra : Bandit

Dato : 13-01-03 04:37

Counterstrike !
Counterstrike !
Counterstrike !
Counterstrike !
Counterstrike !
Counterstrike !
Counterstrike !
Counterstrike !
Counterstrike !
Counterstrike !
Counterstrike !

Så enkelt er det :) findes intet bedre !!

Fra : Rabbit_HGC

Dato : 13-01-03 08:49

hjerterfri

Fra : Leguan Drengen

Dato : 13-01-03 14:55

Godt sagt . det er verdens bedste, nej universets bedste spil.

Fra : a

Dato : 13-01-03 13:08

Hvis du vil have realtime grafik og detaljeret grafik (du kan se små
detaljer meget langt væk, bl.a. når kuglerne rammer ting). Super lyd og et
intens spil (multiplayer på internettet) med op til 64 spillerer på en
server, så er Wolfenstein det helt klart bedste "first shooter" spil, du kan
få. Spillet er enormt udbredt med et hav af klaner, og der er konstant 5000
spillerer på serverne. Multiplayer spilles fint på en ISDN forbindelse (64
kbit/s).

Jeg har også spillet Wolfensteins singleplayerdel, hvilke er ganske
underholdende men intet i forholdt til multiplayer, hvor taktik, overblik,
hurtighed, skydeevner og ikke mindst samarbejde er altafgørende. Wolfenstein
har som nævnt en superlyd og chatsproget samt den frie chat er uovertruffen.

Spillet har et hav af baner både i singleplayer og multiplayer og du bliver
næppe træt af wolfenstein. Selv har jeg nu spillet i 9 måneder, primært
multiplayer og bruger ca. 10 timer om ugen på det.

Spillet har sin egen newsgroup alt.games.wolfenstein. For et par måneder
siden ville jeg prøve et nyt spil og købte Battlefield, som på ingen måde
matcher Wolfenstein. Battlefielt 1942 har hakkende grafik. dårlig lyd og
ikke realtime grafik (d.v.s at der er en forsinkelse på skærmen når du
flytter musen med hånden.). Af samme årsag har jeg spillet til salg for 150
kr, og jeg gad kun at spille det 2-3 gange. En masse prøvede at hjælpe med
at råde til nye pathes, slå lydkort fra m.m. (se flere andre tidligere
indlæg) men ligemeget hjalp det på min splinternye PC med 256 Kbit/s ADSL
forbindelse. Hvorvidt Battlefieldt singleplayerdel er bedre skal jeg ikke
kunne sige. Flere andre indlæg i denne nyhedsgruppe bekræfter det jeg har
skrevet.

Et andet problem med mange af multiplayerspillene, herunder battlefieldt men
især Counterstrike m.f. er cheaters på serverne, d.v.s. folk som snyder ved
f.eks. ikka at kunne dø eller have ekstra kraftige våben m.v. Dette er ikke
muligt i Wolfenstein fordi det forhindres med en teknik som hedder
punkbusters.

Invester du trygt 300-400 kr i Return to Castle Wolfenstein som er hammer
let at installere. Du skal ikke bruge specielle skærmkort m.m. blot en 800
mHZ PC med en 64 Kbit internetlinje.

Venligst a.

Fra : Holger Danske

Dato : 13-01-03 13:12

a wrote:

Bliver du ved med dit åndssvage spil ?
Denne slags skriv hører til i dk.opslag......
og inegen andre steder, undrer mig at du kun en gang er kommet med
antydninger til dette spil i dk.politik hierakiet, men der kommer jo nok
nogen hen ad vejen..
Lad dog for f..... folk selv vælge hvad de vil spille, hver gang at der er
nogen der kommer med skriv om andre spil i denne genre, så sidder du og
rakker spillet og de der spiller dem ned, du er og bliver et ærkefjols, og
jeg har set at du er lige ugleset her som i politik, undrer det dig slet
ikke ?

Allan
--
-- Kun døde fisk flyder med strømmen --
-- Skønhed afhænger af øjnene der ser --

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 13-01-03 16:25

Holger Danske wrote:
> Bliver du ved med dit åndssvage spil ?

Well, der blev spurgt om folks mening, så han har vel lov at komme med
den! At der måske tidligere/i andre tråde har været grund til irritation
retfærdiggør ikke dit indlæg!

\Mandal

Fra : Holger Danske

Dato : 13-01-03 16:34

Brian Fisker [8900] wrote:

> Well, der blev spurgt om folks mening, så han har vel lov at komme med
> den! At der måske tidligere/i andre tråde har været grund til
> irritation retfærdiggør ikke dit indlæg!

Hvad snakker du om, så skal han da lade være med at lave subjekt linien om,
her står det som en hel ny tråd......

H.D.

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 13-01-03 19:01

Holger Danske wrote:
> Hvad snakker du om, så skal han da lade være med at lave subjekt
> linien om, her står det som en hel ny tråd......

Well, det er så et spørgswmål om, hvordan du sorterer dine news.
Indlægget er postet som svar på "Hvilket spil er det bedste", og vises
også som dette på min newsreader.

Derudover kan jeg sagtens se det forkerte i, at det samme indhold postes
igen og igen...

\Mandal

Fra : Jacob Herold Nielsen

Dato : 13-01-03 16:42

> Well, der blev spurgt om folks mening, så han har vel lov at komme med
> den! At der måske tidligere/i andre tråde har været grund til irritation
> retfærdiggør ikke dit indlæg!

Problemet er lidt at manden i det sidste stykke tid har copy/pastet den
samme tekst her i gruppen.

Det er lidt uncool.

Fra : a

Dato : 14-01-03 12:50

> Problemet er lidt at manden i det sidste stykke tid har copy/pastet den
> samme tekst her i gruppen.
>
> Det er lidt uncool.

Der er sgu da ikke noget spam i mit indlæg. Personen som spurgte til hvilke
gode spil der er til PC er sikkert glad for mit indlæg. Det er da ihvertfald
langt mere brugbart ind dine indlæg. Husk iøvrigt på at ikke alle har set
tidligere indlæg. Hvis du f.eks. kigger i andre grupper med rigtig mange
indlæg som i spil.dk så vil du se at rigtig mange spørgsmål går igen og igen
og igen og igen. Alligevel svare søde, velmenende mennesker på dem i stedet
for at sidde og spille smart, bekræfte sig selv med deres negative
udladender.

a.

Fra : Jacob Herold Nielsen

Dato : 14-01-03 13:51

> [...]
stedet
> for at sidde og spille smart, bekræfte sig selv med deres negative

Du har postet det samme indlæg i gruppen 10 gange, i flere tråde og som svar
på ældgamle tråde.

Det er spam, og er ikke velset.

Det er fedt nok at du er glad for Wolfenstein, for det er et fantastisk
spil, især i Multiplayer, men det kan sagtens gøres langt mere konstruktivt
og effektivt, istedet for desperat at lange ud efter spillere i en
nyhedsgruppe.

Fra : a

Dato : 14-01-03 14:11

> [...]
konstruktivt
> og effektivt, istedet for desperat at lange ud efter spillere i en

Gu har jeg da ej postet det samme indlæg. Det kan da godt være, at nogle af
sætningerne siger det samme som tidligere, og hvad så. Hvis der er en ny
person, som igen ber om råd til et godt spil, så poster jeg sgu da indlægget
igen. Så kan du bruge dit liv på at rakke mig ned og god fornøjelse. Ingen
af mine indlæg er copy-pastet og der står nye oplysninger i hver eneste af
dem.

Fra : P N

Dato : 14-01-03 14:19

On Tue, 14 Jan 2003 14:11:17 +0100, "a" <mal@proinvent.dk> wrote:

>Gu har jeg da ej postet det samme indlæg.

Må vi så lige bede om kammertonen.

Fra : a

Dato : 14-01-03 14:26

"P N" <nospam@invalid> skrev i en meddelelse

> Må vi så lige bede om kammertonen.

Jeg er bare træt af alle de smålige personer som tilsyneladende mangler et
liv og nogle at hævde sig over.

Fra : P N

Dato : 14-01-03 14:45

On Tue, 14 Jan 2003 14:25:35 +0100, "a" <mal@proinvent.dk> wrote:

>Jeg er bare træt af alle de smålige personer som tilsyneladende mangler et
>liv og nogle at hævde sig over.

Ja undskyld, men den beskrivelse passer jo perfekt på dig selv
og på den måde du konstant skal nedgøre BF1942.

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 14-01-03 15:29

a wrote:
> [...]
> ned og god fornøjelse. Ingen af mine indlæg er copy-pastet og der
> står nye oplysninger i hver eneste af dem.

Prøv lige at læse ovenstående (også det aller første), og så læse
nedenstående, som jeg lige har klippet ud af et andet indlæg i en anden
tråd.
Vil du stadigvæk påstå, at du ikke har postet det samme indlæg mere end én
gang?

Jacob

--
Jacob
Læger Uden Moralske Grænser: http://come.to/LUMG

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 14-01-03 15:30

Jacob Skaaning wrote:

> [...]
> anden tråd.
> Vil du stadigvæk påstå, at du ikke har postet det samme indlæg mere

Og ikke om jeg lige så, at du havde postet det samme IGEN i denne tråd. Det
er 3 ens indlæg, copy/paste, uden anden info.

Fra : Jacob Herold Nielsen

Dato : 14-01-03 16:44

> Og ikke om jeg lige så, at du havde postet det samme IGEN i denne tråd.
Det
> er 3 ens indlæg, copy/paste, uden anden info.

Så vidt jeg har forstået er han også igang inde i d.s.c.fps?

Fra : Michael Petersen

Dato : 14-01-03 17:22

"Jacob Herold Nielsen" <jacob@boomtown.net.invalid> mumbled something in

> Det
>
> Så vidt jeg har forstået er han også igang inde i d.s.c.fps?

hvor han jo trods alt er more ontopic end han er har da Wolfenstein er en FPS
og dermed skal indlæg om det postes derinde.
Folk kan dog ikke rigtig finde ud af det så derfor postes der om FPS spil her
i en grad som ingen kan overskue.

Michael
--
Who is General Failure and why is he reading my disc?

Fra : Jacob Herold Nielsen

Dato : 14-01-03 17:32

> [...]
> og dermed skal indlæg om det postes derinde.
> Folk kan dog ikke rigtig finde ud af det så derfor postes der om FPS spil

Det var nu ikke så meget det, men mere gentagelserne af samme indlæg (og en
lidt kedelig holdning...). Bedste spil kan jo sagtens være et FPS. :)

Fra : P N

Dato : 14-01-03 14:17

On Tue, 14 Jan 2003 13:51:04 +0100, "Jacob Herold Nielsen"
<jacob@boomtown.net.invalid> wrote:

> [...]
>spil, især i Multiplayer, men det kan sagtens gøres langt mere konstruktivt
>og effektivt, istedet for desperat at lange ud efter spillere i en

Og man kan også sagtens rose sit yndlingsspil uden altid
at skulle rakke ned på et andet populært spil, bare fordi
man ikke lige kan få det til at køre godt på sin maskine.
Det kunne jo være det var ens PC det var galt med.

mvh PN

Fra : Morten Tórsson

Dato : 14-01-03 04:48

Holger Danske wrote:
> [...]
> sidder du og rakker spillet og de der spiller dem ned, du er og
> bliver et ærkefjols, og jeg har set at du er lige ugleset her som i

Svin folk til et andet sted makker!

Fra : Mikkel Gram-Hansen

Dato : 14-01-03 05:09

Morten Tórsson <grynheim@online.no> wrote in message
> Svin folk til et andet sted makker!

Følg lidt med i gruppen før du poster makker.... "a" superspaden har spammet
denne gruppe i længere tid og nu er jagtsæsonen gået ind.

Mikkel

Fra : a

Dato : 14-01-03 12:48

Fra : Mikkel Gram-Hansen

Dato : 14-01-03 22:56

Newsflash...
Den ukuelige men åbenbart lettere debile "a" slår igen til.
Her til aften ramte denne spæde cyberterrorist en uskyldig nyhedsgruppe med
4 fuldstændigt enslydende forsvarstaler i 4 forskellige tråde, sig mig
forstår du slet ikke nyhedsgruppe konceptet ?

Jeg har intet imod dig personligt men dit spam er nået min grænse for hvad
jeg gider se på uden at brokke mig godt og grundigt. Post gerne positive
omtaler af dit elskede realtime Wolfenstein, men gør det ud fra hver enkel
tråds præmisser og stop med bevidstløst at pumpe den samme smøre ud igen og
igen og igen, så skal du ikke høre et ondt ord fra mig.

Mikkel

Fra : a

Dato : 14-01-03 12:44

"Holger Danske" <holger_danske@msn.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg har set at du er lige ugleset her som i politik, undrer det dig slet

Til cencuristen: Da der nu er en person, som spørger til, hvilke spil der er
bedst til PC, så har jeg vel lov til at komme med min uforbeholdne mening om
et spil der er godt og et der ikke er godt. Hvis du ikke selv kan komme med
et bidrag, så lad være med at læse denne streng! Hvorfor gør du egentlig det
?

a.

Fra : Jonas Borg

Dato : 13-01-03 19:07

Fuck nu af med det latterlige spil!... det stinker!..

Fra : Doberspand

Dato : 13-01-03 19:25

Jonas Borg wrote:
> Fuck nu af med det latterlige spil!... det stinker!..

Hver person _sin_ mening.

/Spand

Fra : Mikkel Gram-Hansen

Dato : 13-01-03 19:31

Hvis du ikke snart stopper det pis får jeg din far til at slukke for
computeren... små adfærdsvanskelige børn som dig burde ikke have adgang til
nettet.
Narresut.

Mikkel

Fra : Morten Tórsson

Dato : 14-01-03 04:47

a wrote:
> Hvis du vil have realtime grafik og detaljeret grafik (du kan se små
> detaljer meget langt væk, bl.a. når kuglerne rammer ting).

Mener du Anisothropic Filtering ? Ellers forstår jeg ikke hvad du mener

Fra : Martin Moeller

Dato : 13-01-03 20:09

Martin Korsgaard skrev:

> Hvilket spil er det bedste til pc

Sid Meiers spil, f.eks. Alpha Centauri og Civilization 2.

Blizzards spil (StarCraft, Warcraft) tager ofte kegler.

Og selvfølgelig kongen indenfor 3D-slambam - Half-Life

--
Mvh. Martin Møller
"Ingen har nogensinde stillet spørgsmålstegn ved det faktum, at alle kvinder

Fra : Morten Tórsson

Dato : 14-01-03 04:42

Martin Korsgaard wrote:
> Hvilket spil er det bedste til pc

Lige nu: Medal Of Honour Allied Assault

Nogensinde: Starcraft Brood War YEAH!!!!!!

Fra : Henrik

Dato : 03-02-03 15:20

"Martin Korsgaard" <martin-k@mail1.stofanet.dk> wrote in message news:<3e2053a0$0$1756$ba624c82@nntp03.dk.telia.net>...
> Hvilket spil er det bedste til pc

Kan da lige se at der så absolut mangler et: DFLW (Delta Force Land Warrior)
Multiplayerdelen synes jeg ihvertfald er KANON

Fra : LA

Dato : 07-02-03 14:18

ja jeg syntes det er enten Black & white eller Evil islands. Hilsen La