Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Olympus Camedia C-50ZOOM
Fra : mullerman.dk

Dato : 11-01-03 18:31

Kan nogen hjælpe mig med at skaffe det kamera billigt?

Mvh
Martin

Fra : \(4690\) Claus Smith~

Dato : 11-01-03 18:50

www.edbpriser.dk giver dig et godt bud på en god pris.

Claus Smith

Fra : mullerman.dk

Dato : 11-01-03 19:12

kender allerede siden, men ville gerne ha kameraet lidt billigere.. :)

Fra : Sparre

Dato : 11-01-03 19:16

> kender allerede siden, men ville gerne ha kameraet lidt billigere.. :)

Tror ikke du kan få det billigere en de priser du ser på edbpriser.dk, så
skal du enten ud og købe brugt eller måske finde en fohandler i tyskland
etc. kig lidt tilbage i gruppen, der er vist nogen tråde der omhandler tyske
fotosider...

--
Sparre

Fra : Lars

Dato : 11-01-03 20:33

Sparre wrote:
> [...]
> fohandler i tyskland etc. kig lidt tilbage i gruppen, der
er vist
> nogen tråde der omhandler tyske fotosider...

Hej

Selvfølgelig kan det fås billigere end den pris man finder
på ebdpriser.dk - det handler blot om at presse en
forhandler med hvad det kan fås til andre steder.

Edbpriser oplyser billigste pris: 5425-

http://www1.guenstiger.de - oplyser billigst pris: ca.
4770,-
http://www.geizhals.at/ (vælg hele EU) - det samme

Så hvis man regner på momsforskellen på 7 % - så er det det
sædvanlige forsøg på københavnerfangeri
( det kan ikke være bondefangeri - da vi bonderøve ikke
hopper på edbpriser.dk)

Der er så 650 kr. til benzin/bus/tog!!

Med venlig hilsen / Gruß

Lars

--
e-mail: lars9999@NOSPAMexcite.com Remove the
obvious to email!

Fra : Kenneth

Dato : 11-01-03 21:04

"Lars" <lars9999@NOSPAMexcite.com> skrev i en meddelelse
> Så hvis man regner på momsforskellen på 7 % - så er det det
> sædvanlige forsøg på københavnerfangeri
> ( det kan ikke være bondefangeri - da vi bonderøve ikke
> hopper på edbpriser.dk)

Bonderøv, ja det sagde du.

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 11-01-03 20:15

"mullerman.dk" wrote:

> Kan nogen hjælpe mig med at skaffe det kamera billigt?

Ethvert mellemled er vel fordyrende....!

Og så opfatter jeg dit indlæg som en slags køb-annonce, der
kun hører hjemme i news:dk.marked.privat.foto

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : John

Dato : 11-01-03 20:42

> Og så opfatter jeg dit indlæg som en slags køb-annonce, der
> kun hører hjemme i news:dk.marked.privat.foto

Ok...så er min tålmodighed slut. Tag så for helvede at holde op med at
nærlæse denne gruppe, blot for at finde noget at irettesætte.

Prøv at læse denne google søgning: (linien skal sættes sammen)

http://groups.google.com/groups?hl=da&lr=&ie=ISO-8859-1&q=fut+news+group%3Ad
k.fritid.foto+author%3ANiels+author%3AEbbesen&btnG=Google-s%F8gning
--
MVH
John K Hansen

Fra : Sparre

Dato : 11-01-03 20:52

> Ok...så er min tålmodighed slut. Tag så for helvede at holde op med at
> nærlæse denne gruppe, blot for at finde noget at irettesætte.

Stop dog ! Han besvarer et spørgsmål og gør opmærksom på en fejl, en fejl
som flere og flere begår...

--
Sparre

Fra : John

Dato : 11-01-03 21:24

"Sparre" <christian@NOSPAMsparre.it> skrev i en meddelelse

> Stop dog ! Han besvarer et spørgsmål og gør opmærksom på en fejl, en fejl
> som flere og flere begår...

Ok....men behøver det være igen og igen og igen og......

Fra : hr.P

Dato : 12-01-03 12:45

"Sparre" <christian@NOSPAMsparre.it> skrev i en meddelelse

> Stop dog ! Han besvarer et spørgsmål og gør opmærksom på en fejl, en fejl
> som flere og flere begår...

Jamen så send dog en e-mail til misdæderen og gør opmærksom på dette anslag
mod etiketten, så vi andre undgår de 10-20 mails der sædvanligvis affødes af
disse bandbuller - men der vel ikke noget ved at være hellig hvis der ikke
er andre der kan se det.
Kommentarer i gruppen frabedes.

mvh. leif

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 11-01-03 21:05

John wrote:

> [...]
>
> http://groups.google.com/groups?hl=da&lr=&ie=ISO-8859-1&q=fut+news+group%3Ad
> k.fritid.foto+author%3ANiels+author%3AEbbesen&btnG=Google-s%F8gning

Du er off-topic, debat om netetikette hører kun hjemme i
news:dk.admin.netikette - så derfor XFUT dertil.

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : emj

Dato : 11-01-03 21:18

On Sat, 11 Jan 2003 20:41:40 +0100, "John" <hansenj@tdcNOPEadsl.dk>
wrote:

>Ok...så er min tålmodighed slut. Tag så for helvede at holde op med at
>nærlæse denne gruppe, blot for at finde noget at irettesætte.

Det er irriterende for de fleste, at vi skal belemres med folks
forespørgsler til priser på digier her. Så mon ikke du skulle gribe i
din egen barm og futte hen, hvor dine prisdiskussioner hører til?
Hilsen emj

Fra : John

Dato : 11-01-03 21:27

"emj" <emj@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Det er irriterende for de fleste, at vi skal belemres med folks
> forespørgsler til priser på digier her. Så mon ikke du skulle gribe i
> din egen barm og futte hen, hvor dine prisdiskussioner hører til?

Egen barm? Pris diskussioner? Er du sikker på, du har svaret på det korrekte
indlæg? Jeg har da vist aldrig diskuteret pris på digicams?