Gta vice city...
Fra : Søren M

Dato : 11-01-03 18:13

Harjza jeg hedder Glenn jeg er god til dette spil så men kan du hjælpe mig
ved at komme vidre når jeg har fået villan hva så kan du hjælpe
mig.......?!?

Mvh. Glenn

Fra : V-Toby

Dato : 11-01-03 18:50

Hejsa
Er det til pc eller psx 2?
Mvh
Tobias Klint

Fra : Svend Emil

Dato : 11-01-03 19:14

"V-Toby" <Tobias_H_Klint@Hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hejsa
> Er det til pc eller psx 2?

Højst sandsynligt PC, da han ikke poster i news:dk.spil.computer.konsol
--
--- Svend Emil (o: ---
Tjek: http://www.internettrafficreport.com

Fra : Ged

Dato : 11-01-03 20:49

"Svend Emil" <svendemil@hotmail.com> wrote:

>"V-Toby" <Tobias_H_Klint@Hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
>Højst sandsynligt PC, da han ikke poster i news:dk.spil.computer.konsol
Er det kommet til PC?

Fra : Svend Emil

Dato : 11-01-03 20:57

"Ged" <ged@nork.auc.dk> skrev i en meddelelse

> Er det kommet til PC?

....Du hører nu lyden af Svends hoved der bliver slået hårdt ned i
computerbordet...

*DONK*
--
--- Svend Emil (o: ---
Tjek: http://www.internettrafficreport.com
Hvor dum må man være !!!

Fra : Rune Christiansen

Dato : 11-01-03 19:17

> [...]
> Harjza jeg hedder Glenn jeg er god til dette spil så men kan du hjælpe mig
> ved at komme vidre når jeg har fået villan hva så kan du hjælpe

her er lidt hjælp;

http://www.virksomhedsskolen.dk/kurser/kursus41.htm

Når du har gennemført det, så prøv at skrive i gruppen igen, så måske kan vi
forstå dig

Fra : Holger Danske

Dato : 11-01-03 19:20

Rune Christiansen wrote:
> [...]
>
> http://www.virksomhedsskolen.dk/kurser/kursus41.htm
>
> Når du har gennemført det, så prøv at skrive i gruppen igen, så måske

Jamen så vil jeg foreslå dig at kigge her, det kunne du vidst godt trænge
til..

http://www.usenet.dk/netikette/debatteknik.html

Man punker ikke folk for deres stavning og ordsætning...

Allan
--
-- Kun døde fisk flyder med strømmen --
-- Skønhed afhænger af øjnene der ser --

Fra : Ole Sørensen

Dato : 14-01-03 09:52

> http://www.virksomhedsskolen.dk/kurser/kursus41.htm
>
> Når du har gennemført det, så prøv at skrive i gruppen igen, så måske kan
vi
> forstå dig

*LOL* )

Fra : DWM

Dato : 11-01-03 20:54

> [...]
> Harjza jeg hedder Glenn jeg er god til dette spil så men kan du hjælpe mig
> ved at komme vidre når jeg har fået villan hva så kan du hjælpe

Prøv i news:dk.spil.computer.konsol

/Kenneth Iversen