MS Windows
briani 27239
opstart Win 98
Fra : Jorgen

Dato : 11-01-03 16:53

Hej

Jeg har et problem når min computer prøver at opstater windows 98

skærmen er sort og der stå:

En enhedsfil blev ikke fundet. Denne fil skal muligvis bruges
til at køre Windows eller Windows-program.

Windows-registeringsdatabase eller System.ini-filen refererer til denne
fil, men filen eksistererer ikke længer.
- - - - - - - - - - - - - - - osv.
z:vvinesd.386
tryk på en tast for at forsætte

ved i hvor jeg kan hente den fil og hvor skal den installers ?

eller kan jeg gå ind et sted og slette så fejlen bliver rettet ?

Hilsen Jørgen

Fra : Claus

Dato : 11-01-03 18:24

Måske kan du bruge dette.... http://members.aol.com/don5408/uaskb/vines.html

Claus

Fra : Jorgen

Dato : 11-01-03 17:42

Tak for hjælpe

Jeg kan ellers ikke så meget Engelsk, men det gik
og jeg har fået rette fejlen, Tak

Jørgen

Fra : Claus

Dato : 11-01-03 18:52