Hvad skal jeg købe
Fra : Martin Korsgaard

Dato : 11-01-03 17:43

Hej

Vilket spil skal jeg købe.
Jeg er mest til strategi og rollespil

Michael

Fra : Holger Danske

Dato : 11-01-03 17:46

Martin Korsgaard wrote:
> Hej
>
> Vilket spil skal jeg købe.
> Jeg er mest til strategi og rollespil

Hvis du kan li' strategi er der Age of Mytholegi, C&C, som er rigtig gode,
jeg ville nok vente og købe C&C Generals som vidst nok skulle være på
trapperne nu !
Ang. Rollespil er Fantasy spillene vel nok noget af det bedste du kan få
fingrene i !

H.D.
--
-- Kun døde fisk flyder med strømmen --
-- Skønhed afhænger af øjnene der ser --

Fra : SonofonoS

Dato : 11-01-03 17:50

> Vilket spil skal jeg købe.
> Jeg er mest til strategi og rollespil

Jeg ville nok investere mine penge i Neverwinter Nights. Det er et ret godt
rollespil, med lang tids gameplay. Der er også mulighed for at spille over
internettet med resten af verden. Desuden er der mulighed for selv at være
gamemaster i et spil.

SonofonoS

Fra : Martin Korsgaard

Dato : 11-01-03 17:54

"SonofonoS" <sonofonos@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> internettet med resten af verden. Desuden er der mulighed for selv at være

Det har jeg allerede
Hvad er det for noget med Gamemaste, det lyder intresant
Hvordan foregår det

Fra : SonofonoS

Dato : 11-01-03 17:59

> Hvordan foregår det

At ham som er gamemaster kan styre alt i spillet. Dvs. sætte monstre ind og
sådan. Det foregår over nettet, hvor een så er gamemaster og resten er
almindelige spillere... Det er ret fed feature...

SonofonoS

Fra : Ged

Dato : 11-01-03 20:48

"Martin Korsgaard" <martin-k@mail1.stofanet.dk> wrote:

>Hej
>
>Vilket spil skal jeg købe.
>Jeg er mest til strategi og rollespil
>
>Michael

Strategi og rollespil siger du - så prøv Warcraft 3. Det er lidt en
blanding, dog mest strategi. Hvis du er mest til Hack'n'Slash
rollespil på computer så kan jeg anbefale verdens bedste spil Diablo
II - Lord of Destruction. Hvis det mere er samtaler og forskellige
quest krydret med action så prøv fx Morrowind