MS Windows
briani 27239
Netværk i simuleret dos?
Fra : Hans Andersen

Dato : 11-01-03 16:50

Hvad er kommandoen hvis jeg i simuleret dos (W2K - Cmd.exe)
skal over i en delt mappe på en anden computer, som også
kører W2K...?

Har prøvet \\<maskinenavn>\\<dir>
\\<ip.adresse\\<dir>

Fra : Niels Skov

Dato : 11-01-03 21:03

Se f.eks. her

http://www.cae.wisc.edu/fsg/winnt/netuse.html

Fra : BOH

Dato : 12-01-03 17:34

Niels Skov wrote:
> Se f.eks. her
>
> http://www.cae.wisc.edu/fsg/winnt/netuse.html
>
> "Hans Andersen" <ikke@nogen.endnu> wrote in message

Ovenstående link er ok, men vil lige tilføje:

net use * \\server\share /user:domain\username

Du angiver her hvilket domain brugeren skal authenticates i.
Kan være nødvendigt i visse situationer.

--
Mvh Morten