God hundepension
Fra : ingste

Dato : 11-01-03 16:22

Vi skal have vores lille minipudel i pension fra den 13.02 - 18.02 og vi vil
helst, hvis det var af privat karakter. Er der nogen som kender til en
rigtig god hundenpension, sa horer vi gerne fra jer. Helst i Ostjyland.

mvh

Ingste

Fra : Gitte & Thorleif

Dato : 11-01-03 16:59

Bruger selv kennel Bobassen i Sabro. Når jeg en sjælden gang har brug for
det.

V H Gitte

Fra : Carina Bach Hansen

Dato : 11-01-03 17:11

Hej

Jeg synes at Tollund hundepension er et kanon sted. De har udendørs
løbegårde, og mulighed for at komme til at gå på "græs". De har nogle
indhegninger på ca. 30 kvm. med 4-5 meter højt hegn, hvor de kan få lov til
at gå i dagtimerne hvis man ønsker det.

Men se selv mere på www.tollund-hundepension.dk

Det ligger lige udenfor Silkeborg. Jeg har også været ude og besøge
Bobassen, men valgte det fra fordi der ikke er mulighed for at hundene kan
løbe frit.

Mange hilsner fra Carina

Fra : Sander

Dato : 11-01-03 19:47

"ingste" <ingste@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> helst, hvis det var af privat karakter. Er der nogen som kender til en
> rigtig god hundenpension, sa horer vi gerne fra jer. Helst i Ostjyland.

Har benyttet denne pension, en gang i 1998:
http://www.vorre-hundecenter.dk/

Der er rent og pænt, med løbegårde. Hundende luftes 2 gange dagligt.
Beliggende nær Hornslet.

Mvh. www.tjekmig.dk