"Erik the Viking" og "Life of Brian" på DV~
Fra : Claus Nielsen

Dato : 08-03-01 23:25

Jeg har lige fundet ud af, at den geniale "Erik the Viking" findes på
engelsk region 2 DVD. Men billedeformatet skal efter sigende desværre
være i 4:3 - er det nogen der kan be- eller afkræfte dette?

Jeg har også lige fundet ud af, at "Life of Brian" findes på dansk
region 2 DVD. Er der nogen der ved, om man kan fjerne teksterne, eller
om det er en af de crap-udgivelser med fast tekst?

Mvh, Claus Nielsen
---
e-mail: cnn@post6.tele.dk
homepage: http://home6.inet.tele.dk/cnn

Fra : Jens Thomsen

Dato : 09-03-01 10:28

Claus Nielsen <cnn@post6.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c1gat8qli1f2rdkoilat3r4dakg8om50q@4ax.com...

> Jeg har også lige fundet ud af, at "Life of Brian" findes på dansk
> region 2 DVD. Er der nogen der ved, om man kan fjerne teksterne, eller
> om det er en af de crap-udgivelser med fast tekst?

Dunno, men du burde i det mindste overveje Criterions udgave. Den har alt
det ekstramateriale, en fan kun tør drømme om.

MVH
Jens

Fra : Jan Richardy

Dato : 09-03-01 10:44

"Claus Nielsen" <cnn@post6.tele.dk> wrote in message
[SNIP]
> Jeg har også lige fundet ud af, at "Life of Brian" findes på dansk
> region 2 DVD. Er der nogen der ved, om man kan fjerne teksterne, eller
> om det er en af de crap-udgivelser med fast tekst?

Den som jeg købte for 79,- incl. forsendelse hos dvdoo.dk er anamorphic,
Dolby Digital Stereo og med et hav af undertekster (som ikke er låst fast)

Kanon køb ! Synd de ikke også havde "De Skøre Riddere" (jeg hader den danske
titel) til samme pris ....

---

/ JanR

Fra : Thïngmand

Dato : 09-03-01 13:53

> Den som jeg købte for 79,- incl. forsendelse hos dvdoo.dk er anamorphic,
> Dolby Digital Stereo og med et hav af undertekster (som ikke er låst fast)

Er der danske undertekster?

Fra : Mikkel Selsøe Sørens~

Dato : 09-03-01 16:47

"Thïngmand" <michael@thingmand.dk> wrote in message

> Er der danske undertekster?

ja

Mikkel Selsøe Sørensen

Fra : Mikkel Selsøe Sørens~

Dato : 09-03-01 16:49

"Jan Richardy" <jan@richardy.dk> wrote in message

> [...]
> Dolby Digital Stereo og med et hav af undertekster (som ikke er låst fast)

Den er opgivet som Dolby Stereo, men prøv at slå Pro Logic
/Surround-dekoderen til, så skal du bare høre...

Det er faktisk irriterende at On-Air Video som udgiver dem ikke har nok tjek
på den slags ting. De skriver heller ikke hvad der er af ekstramateriale på
disken. Se On Airs øvrige (billig)titler på www.on-air.dk

Mikkel Selsøe Sørensen

Fra : Ole Kofoed

Dato : 09-03-01 18:41

Mikkel Selsøe Sørensen skrev i meddelelsen

> Se On Airs øvrige (billig)titler på www.on-air.dk

http://www.on-air-video.dk/

Mvh.

Ole