Søges: Moden mand ;)
Fra : Anonym - Såvidt det ~

Dato : 11-01-03 15:32

Dav
Jeg er en dreng på 17 som leder efter en modem mand på 35+ til oral.

homolama@hotmail.com

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 11-01-03 16:41

"Anonym - Såvidt det er muligt på Nettet"
<no.mail.for@security.matters.cc> skrev :

>Jeg er en dreng på 17 som leder efter en modem mand på 35+ til oral.

Denne gruppe er ikke beregnet til kontaktannoncer, hertil bruges

Eller du kan bruge en af de mange datingsider, der findes.
F.eks.
http://www.gayweb eller
http://www.boyfriend.dk

Hvad de forskellige nyhedsgrupper er beregnet til kan du se på
http://www.usenet.dk/grupper.pl

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 11-01-03 16:57

Knud Gert Ellentoft <knudgert@mail.tele.dk> skrev :

>Denne gruppe er ikke beregnet til kontaktannoncer, hertil bruges

Og dette var forkert, det skulle være news:dk.opslag.personlige

Fra : Nicolai

Dato : 11-01-03 17:07

On Sat, 11 Jan 2003 16:40:48 +0100, Knud Gert Ellentoft
<knudgert@mail.tele.dk> wrote:

> [...]

Du er da velkommen hos os. Men ikke i denne gruppe.

>Denne gruppe er ikke beregnet til kontaktannoncer, hertil bruges

Knud, hvis du skal hjælpe folk - så henvis til den rette gruppe. Jeg
er sikker på at han ville få mindst lige så mange høvl i opslag. Den
rette gruppe er: news:dk.opslag.personlige

/Nicolai
--
http://babylai.dk http://infantilism.org http://bledreng.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 11-01-03 17:37

Nicolai <nicolai@spamcop.net> skrev :

>Knud, hvis du skal hjælpe folk

Det kan smutte, jeg sendte også en rettelse lige så snart jeg så
fejlen.

Fra : Anonym - Såvidt det ~

Dato : 11-01-03 17:56

> Denne gruppe er ikke beregnet til kontaktannoncer, hertil bruges
Tak, jeg er relativ ny her

> Eller du kan bruge en af de mange datingsider, der findes.
> F.eks.
> http://www.boyfriend.dk
Den ser god ud *gf*

> Hvad de forskellige nyhedsgrupper er beregnet til kan du se på
> http://www.usenet.dk/grupper.pl
Tak, den ser jeg lige på

Og er jeg ikke bare god til at citere *stolt*

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 11-01-03 18:13

<no.mail.for@security.matters.cc> writes:

> Og er jeg ikke bare god til at citere *stolt*

I hvert fald bedre end utrolig mange andre. En lille ide, som jeg selv
syntes er ret god. Sørg for at have en tom linje mellem det du citerer
og det du selv skriver. Jeg syntes at det gør det meget nemmere at
læse.

Mvh Trine

http://www.usenet.dk
http://www.triane.dk, juletræer, dekorationsmateriale og julebutik

Fra : Paro

Dato : 12-01-03 08:02

skrev i en meddelelse news:3e202ad6$0$246$edfadb0f@dread16.news.tele.dk
> Dav
> Jeg er en dreng på 17 som leder efter en modem mand på 35+ til oral.

> homolama@hotmail.com

Selvom det er den forkerte gruppe til noget sådant, skal du være velkommen hos mig.
Skriv til mig og lad os finde ud af noget.

/paro

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 12-01-03 12:46

"Paro" <paro.geo@yahoo.com> skrev :

>Selvom det er den forkerte gruppe til noget sådant, skal du være velkommen hos mig.

Hvorfor sender du så ikke blot en mail i stedet for?

Fra : Elsekeren

Dato : 12-01-03 12:20

Hej! du er velkommen til at skrive til mig, hvis du vil, så kan vi måske
finde ud af noget.

dk_elskeren@hotmail.com