Frontpage Explorer
Fra : Biker-Man

Dato : 18-12-00 22:16

Hej NG

Jeg er nybegynder indenfor Webprogrammering, derfor kommer jeg sikkert med
et meget dumt spørgsmål.
Jeg prøver på at arbejde med FP 2000.

Hvad er Frontpage Explorer og hvor kan jeg finde den ?

Mvh

Thomas

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 19-12-00 00:56

Frontpage 98.

Fra : arne h. wilstrup

Dato : 20-12-00 14:12

> Frontpage 98.

Det er vel ikke helt korrekt, JP.- den indeholder jo ikke alt
det, FP 98 kan.

--
ahw

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 20-12-00 15:13

Nej det er ikke helt korrekt, FP1.1 og FP97 havde også en separat
Frontpage Explorer.
Spørgsmålet var blot hvor han fandt den.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 20-12-00 15:54

Wed, 20 Dec 2000 14:11:36 +0100, skrev "arne h. wilstrup"
<ahw@ahw.dk>:

>Det er vel ikke helt korrekt, JP.- den indeholder jo ikke alt
>det, FP 98 kan.

Der er ikke noget, der hedder Frontpage Explorer, den du tænker på
hedder Frontpage Express.

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk
med hjælp og tips til din hjemmeside -

Fra : Rasmus Vedel

Dato : 21-12-00 00:21

"Jens Peter Karlsen" <jpkarlsen@mvps.org> wrote in message

> Frontpage 98.

Jeg er bestemt ikke enig!
Frontpage Explorer er det explorer lignende træ der er i venstre side af FP,
hvor du kan vælge filer etc.

Rasmus

Fra : arne h. wilstrup

Dato : 21-12-00 10:49

"Rasmus Vedel" <vedel3@forum.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Jeg er bestemt ikke enig!
> Frontpage Explorer er det explorer lignende træ der er i

Ifølge Microsoft gælder der følgende:

The FrontPage Explorer is a main component of Microsoft
FrontPage. You use the FrontPage Explorer to build new Web sites
and later to change, maintain, administer, and publish
established FrontPage webs.
The seven buttons on the FrontPage Explorer's Views bar provide
different ways of looking at information in your FrontPage web.
You can choose how you want to view the contents of your Web site
throughout the project - from the early steps of creating a new
Web site, to the moment it is ready to be published on the World
Wide Web.

Så, jo - FrontPage explorer kan med god ret siges at være
FrontPage 98 - i hvertfald hovedkomponenten af FrontPage 98.

--
ahw