fra keybord til wave / mp3 fil?
Fra : NielsPT

Dato : 11-01-03 13:34

Hej allesammen

Jeg har koblet mit keyboard til computeren (via MIDI kabler) - og det
virker fint!
Jeg mangler bare et program, som kan optage og gemme det spillede som en
wave eller mp3 fil! Det er det enerste programmet skal kunne gøre..
Nogen der kender sådan et?

Vil blive meget glad for nogle svar!! (og beklager jeg ikke giver flere
points, - har ikke flere)
MVH. Niels :)

http://www.kandu.dk/

Fra : MCP_DK

Dato : 11-01-03 15:14

"NielsPT" <NielsPT.news@kandu.dk> skrev i news:CaUT9.33495$Hl6.3594390
@news010.worldonline.dk:

> [...]
> Nogen der kender sådan et?
>
> Vil blive meget glad for nogle svar!! (og beklager jeg ikke giver

Hvis du bruger Windows ligger der et lille program der hedder
lydoptager. Det ligger i Start -> tilbehør -> Underholdning.

Med hensyn til de point kan du så ikke bare overføre dem til min konto i
kontanter !?

--
Michael Petersen

Who is General Failure and why is he reading my disc?
Are you going to Roskilde Festival? Visit here first http://mcp.amok.dk

Fra : Erik Graversen

Dato : 11-01-03 18:14

Niels,

Du kunne evt. prøve dette freeware program hvis du både vil kunne optage wave
og midi.:

http://www.jazzware.com/cgi-bin/Zope.cgi/jazzware

Det er tale om et sequenser program. Jeg brugte det for nogle år siden og selv
den version der fandtes den gang var ikke uden evner. Jeg ved ikke hvor meget
programmet er udviklet siden.

Mvh,

Erik.
--