MS Windows
briani 27239
Mangler NUVTwain.dll
Fra : -= bgn =-

Dato : 11-01-03 13:21

Jeg mangler filen NUVTwain.dll. Når jeg starter Adobe PhotoShop, meddeler
programmet under opstart, at den ikke kan finde filen. Jeg gætter på at den
er i forbindelse med scanneren, da ordet "Twain" indgår i navnet, men filen
kom ikke frem efter jeg genindstallerede scanneren og twaindriver. Filen
findes heller ikke på Adobe PhotoShop CD´en, og på Google kommer den heller
ikke frem. Er der en der har filen liggende, og som kan maile den til mig,
eller kender et sted på nettet hvor den kan hentes?

Scanneren er en Epson GT7000 SCSI, styresystemet er Win XP Pro

Bo

Fra : Claus

Dato : 11-01-03 18:35

Tjek din mail...

Claus

Fra : -= bgn =-

Dato : 12-01-03 11:03

Hej Claus
På forhånd tak.
Der er godt nok problemer med mailserveren hos det firma jeg har min
hjemmeside hos, så jeg har ikke kunnet hente post endnu.

Bo