Anmeldelse af P800
Fra : Jensb

Dato : 11-01-03 12:37

Jeg lovede i et tidligere indlæg at komme med en beskrivelse af P800, og jeg
har nu skrevet en længere anmeldelse af den, som kan findes her :
http://www.pdanmark.dk/Anmeldelser.asp?Id=86

Jens

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 11-01-03 15:05

"Jensb" <ikkenogetspam@tilmig.dk> wrote

> [...]
jeg
> har nu skrevet en længere anmeldelse af den, som kan findes her :

Glimrende anmeldelse, kan kun være enig.

Der skulle være et dansk forum, hvis vi kunne snakke om vidunderet

Jeg har haft en SPV, og P800 er langt bedre, på nær kameraet, som skuffer en
smule.
En anden ting der irriterer mig, er at man i flip-off-mode ikke kan have et
billede som fuld-skrærms-baggrund.

En god applikation jeg har installeret er FileManager, så bliver
fil-håndtering på selve P800'eren klart nemmere, samt at der er en
Task-Manager indbygget.

Jeg er ved at lave en lille samling af P800-ting her:
http://wargamez.dk/rivmin/p800

Jeg leder efter en IRC-klient, og en SSH-klient....kunne være lækkert.

--
Mvh Henrik.

Fra : Jensb

Dato : 11-01-03 15:49

> En god applikation jeg har installeret er FileManager, så bliver
> fil-håndtering på selve P800'eren klart nemmere, samt at der er en
> Task-Manager indbygget.

Ja den har jeg også.

Du kan også gå ind i browseren og åbne adressen file:///d:/ eller
file:///c:/
Så kan du browse dine filer. Dette er f.eks. godt til billeder, da du så kan
få et større billede end i den indbygge picture-viewer

> Jeg er ved at lave en lille samling af P800-ting her:
> http://wargamez.dk/rivmin/p800

Jeg har også samlet noget på http://www.p800.dk
Der er ikke så meget endnu, og ligesom dig er det også kun nogle mapper der
browses. Men jeg håber jeg får tid til at lave en ordentlig side om p800 på
et tidspunkt.

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 11-01-03 18:03

"Jensb" <ikkenogetspam@tilmig.dk> wrote

> Men jeg håber jeg får tid til at lave en ordentlig side om p800 på
> et tidspunkt.

Lækkert...et dansk P800 forum at starte op med, ville være super.

--
Mvh Henrik.