Browser
stl_s 3840
arlet 2470
IE temp filer er væk
Fra : jk

Dato : 11-01-03 11:37

hej i gruppen

Allerførst skal jeg lige sige, at jeg ikke ved om det er det rigtige sted,
jeg spørger, så hvis ikke,
please guide mig videre

(konfig. 366Mhz, XP, OE 6.sp1)

Lige pludselig kan jeg ikke finde mine temp filer fra internettet under det
normale sted

C:\Documents and Settings\jk\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files

ofte står der slet ikke noget - ellers står der kun ganske få filer og fra i
dag.

før i tiden (sidste uge) havde jeg alle og mange filer liggende - hvor er de
blevet af.
Jeg har ikke klikket på noget, der skulle kunne ændre ved instillingerne.

Under generelt-indstillinger IE har jeg 100Mb diskplads under samme
placering som ovenstående

Mappen oversigt har kun dagen i dag med alt andet er væk,
indstillingerne hertil er under generelt-indstillinger 14 dage

Hvor er det lige nogen (læs jeg) har pillet ved noget forkert

--
mvh.

jk

Fra : Leo.E

Dato : 11-01-03 17:57

"jk" <j.kroyer@mail.dk> wrote in message news:<3e1ff3d3$0$83846$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>...
> [...]
> indstillingerne hertil er under generelt-indstillinger 14 dage
>
> Hvor er det lige nogen (læs jeg) har pillet ved noget forkert

kontrolpanel-internetindstillinger - generelt, så er det dit derfra.
hilsen: Leo

Fra : jk

Dato : 12-01-03 10:30

Hej Leo,
tak for dit svar

> kontrolpanel-internetindstillinger - generelt, så er det dit derfra.

men hvad gør jeg herunder ?, jeg har prøvet at ændre fra de 14 dages
oversigt til 21 dage og gemt osv.
Af en eller anden grund ser det ud til at jeg nu har dagen i går med når jeg
ser på, hvilke sider
jeg har besøgt indenfor de sidste 3 uger.
Men det er så også det eneste jeg har.
Tror du IE har fået en bøvs og ved så at rette dagen frem er det blevet
genskabt.
eller ? -

hilsen jk

Fra : bille44

Dato : 09-11-03 13:23

"jk" skrev d. 11-01-03 11:37 dette indlæg :
> [...]
> indstillingerne hertil er under generelt-indstillinger 14 dage
>
> Hvor er det lige nogen (læs jeg) har pillet ved noget forkert

Hej JK
Jeg har samme problem både oversigt og temp filer er væk, har endnu ikke
fået løst problemet, jeg tror det er noget med at jeg har flere brugere
oprettet på xp, det forsvinder nemlig først når jeg logger af
hej hej

http://www.kandu.dk/

Fra : jk

Dato : 09-11-03 16:17

bille44 wrote:
> "jk" skrev d. 11-01-03 11:37 dette indlæg :
hvordan pokker kan du se det indlæg NU,
jeg har kun fra ca. 1. august og frem ??
men anyway - tak for du gider svare
> [...]
> ikke fået løst problemet, jeg tror det er noget med at jeg har flere
> brugere oprettet på xp, det forsvinder nemlig først når jeg logger af

Jeg har siden da købt en ny, større pc, og med den funker det hele.
Begge kører med samme opsætning, samme netværk osv.
så hvad vi nøjagtig har gjort ved jeg stadigvæk ikke
Håber stadig på andre ved besked
--
mvh.
jk