Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hejsa
Fra : Berit Nielsen

Dato : 11-01-03 11:10

Hejsa Foto Nyhedsgruppe.
Jeg er en frisk 31 årig pige,
som godt kan lide at tage en masse billeder både med digital kamera og med
alm. kamera.
Jeg er fra Århus.

Jeg har været så heldig at få nogle gode billeder af den ene af mine heste,
og ville nu lave billederne endnu bedre ved at fjerne baggrunden og sætte en
ny ind evt.
Men her kommer jeg til kort.
Og har nok slet ikke programmer til det.
Derfor vil jeg gerne høre om i kan lave sådan noget, hvordan og i hvilke
programmer.
Kender en berømt hestefotogram som ofte fjerne baggrunden og ligger evt,
strand og vand ind i baggrunden, eller en ørken.
Og det ser mildest talt kanon godt ud.
Det ville jeg så også gerne prøve.. men..

Hilsen Berit N

Fra : Lars

Dato : 11-01-03 11:24

Berit Nielsen wrote:
> [...]
> Men her kommer jeg til kort.
> Og har nok slet ikke programmer til det.
> Derfor vil jeg gerne høre om i kan lave sådan noget, hvordan og i

<Klip>

> Hilsen Berit N
--------------------
Hej Berit

Du kan starte med at arbejde/lege med dine foto's i et gratisprogram - eller en en trialware - inden du går ud og investerer mange
penge i det bedste der er: Adobe Photoshop v7 ( koster ca 7000)

Jeg vil foreslå at du starer med et gratisprogram:
Serif PhotoPlus v5.5 - Freeware kan hentes her:
http://www.freeserifsoftware.com/serif/ph/ph5/index.asp

Ellers er Jasc Paint Shop Pro i den bilige ende -
Du kan downloade en trial-version her:
http://www.jasc.com/download_4.asp?

Mvh / Gruß

- Lars