Redigering med FP2000?
Fra : JeRa

Dato : 18-12-00 15:50

Hej

Når jeg skal redigere nogle af mine sider vises rettelserne ikke i Internet
Explorer? Ændingerne kommer med hvis man omdøber filerne - hvad er der galt?

NB! InterNet udbyder: Cybercity

Hilsen Jens

Fra : Gert Vest

Dato : 18-12-00 17:03

Har du husket at gemme siderne inden du kigger dem i IE ?

GV

Fra : Jakob Andersen

Dato : 18-12-00 17:11

"JeRa" <jera@email.dk> wrote
> Når jeg skal redigere nogle af mine sider vises rettelserne ikke i
Internet
> Explorer? Ændingerne kommer med hvis man omdøber filerne - hvad er der
galt?

Internet Explorer cacher filerne dvs. at næste gang du henter den samme fil
henter den fra folderen "Temporary Internet Files" prø at bruge reload
knappen i Explorer eller evt. højreklik -> reload/genindlæs
--
Jakob Andersen
FAQ for webdesign gruppen på

Fra : Erik Isager

Dato : 18-12-00 21:45

"Jakob Andersen" <jakob@andersen.as> skrev i en meddelelse
> [...]
> <http://www.usenet.dk/oss/dk.edb.internet.webdesign>
> "Det er rart at være vigtig, men det er vigtigere at være rar "

Det er nok er dumt spørgsmål, men er du sikker på at det er de rettede sider
du oploader ? Jeg har selv haft en masse bøvl med samme indtil jeg fandt ud
af at det var de gamle sider jeg oploadede igen, og igen.!

--
Venlig hilsen
Erik Isager