Kører sin egen BNC server via Windows 2000
Fra : Christian

Dato : 10-01-03 23:52

Hej, jeg har tænkt mig at køre en BNC server i Windows 2000, så ville jeg
lige høre om det er muligt at gøre det ?
Jeg ved at med psyBNC kan man sætte en op under Linux og andre systemer, men
jeg kan ikke få det sat op under Windows.

Hilsen Christian

Fra : M. Aa. J.

Dato : 11-01-03 01:01

> Hej, jeg har tænkt mig at køre en BNC server i

? BNC = Coax kabel?

Bare et spørsmål, jeg fatter nemlig ikke dit.

Vh.
M. Aa. J.

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 11-01-03 01:50

"M. Aa. J." <internet@REMOVErolator.dk> wrote

> ? BNC = Coax kabel?

BNC er en connector, til montering på coax-kabel.

Når man gør ord kortere, så hedder det at forkorte.
Hvad hedder det, når det går den anden vej ?
At 'forlænge'.. ??

Nå...men BNC er kort for bl.a. British Naval Connector [der findes flere
andre 'forlængelser']

--

Så findes der et stykke software, som bl.a. bruges til at skjule din IP, når
man f.eks connecter til IRC [InternetRelayChat]

http://www.jestrix.net/tuts/psy.html

--
Mvh Henrik.

Fra : Frej Jensen

Dato : 11-01-03 02:05

On Fri, 10 Jan 2003 23:51:42 +0100, Christian wrote:

> [...]
> jeg lige høre om det er muligt at gøre det ? Jeg ved at med psyBNC kan
> man sætte en op under Linux og andre systemer, men jeg kan ikke få det

Ikk for noget, - men hvad er BNC.. en ny kaffebrygger?!>

Mener du VNC?

Fra : Christian

Dato : 11-01-03 07:02

Okay, jeg indrømmer jeg måske skulle ha forklaret lidt nærmere hva jeg mente
:)
Men jeg mener en IRC BNC, en som går online for nogle udvalgte på IRC, når
de quitter IRC.
Sådan, så sku det vist være sat på plads :)

Fra : Jonas Jalling

Dato : 12-01-03 15:56

"Christian" wrote:
> [...]
når
> de quitter IRC.
> Sådan, så sku det vist være sat på plads :)

Tja,

Jeg går ud fra at det er en bouncer du mener!! Også kaldet en irc
proxy.. Den går ikke online når du gør, du connecter bare igennem den,
så din connection forbliver åben, når du slukker din computer.

Well, men prøv at spørge google, den kan nok give dig et fornuftigt
svar.

Og ja, der findes en IRC Bouncer til wintendo

Jonas Jalling