hmm
Fra : Dennis

Dato : 10-01-03 23:59

Jeg har lige KNÆKKET toppen af CPU kernen af min Athlon 800MHz, KVAS sagde
det lige...
Sat køleren på igen, pling og alt virker igen, hmm...

Fra : Peter Haslev

Dato : 11-01-03 00:13

Jamen regnekraften er integreret i chipsættet på bundkortet. Den CPU man
køber fortæller bare hvor meget kraft chipsættet må levere. De tager røven
på os alle sammen. Jeg ved det!

--
Peter Haslev
M.Sc.E.E in Digital Signal Processing

Fra : Nicolaj Mejnert

Dato : 11-01-03 11:59

"Peter Haslev" <haslev@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> Jamen regnekraften er integreret i chipsættet på bundkortet. Den CPU man
> køber fortæller bare hvor meget kraft chipsættet må levere. De tager røven
> på os alle sammen. Jeg ved det!

hmm, jeg tror du tager fejl, jeg er sikker på at det er strømforsyningen der
har den funktion, og ikke chipsetet på bundkortet, for min pc virker ikke
når jeg tager strømforsyningen ud

mvh
Nicolaj

Fra : Ukendt

Dato : 11-01-03 15:05

> [...]
>har den funktion, og ikke chipsetet på bundkortet, for min pc virker ikke
Det har intet med din chipset/psu at gøre, for når jeg ikke betaler min el
regning kan min pc kan min nemlig heller ikke regne!!
Jeg tror denne bagmændene skal findes hos el-selskaberne.

Fra : Henrik Petersen

Dato : 11-01-03 15:06

Toro desværrer ikke nogle af jer har ret....Det er uden på H. C
Ørstedsværket hvor de laver strøm alt processer kræften er og lyd mm. får
hvis H C Ørstedsværket får nedbrud, så virker min PC´er overhoved ikke...Så
alt elektrisk er bare tomme papkasser, de sælger dyrt i ElGiganten...
12.000 for en 32"papkasse mm hihihih

mvh
henrik Petersen