indkøb af switch, gode råd søges.
Fra : Thomas Hansen

Dato : 10-01-03 23:11

Hej Gruppe

Jeg skal bruge en switch med 12-24 porte. Den skal bruges til et Lan-party
vi skal holde. Jeg har været inde på edbpriser for at tjeke priserne. Og
der er jo ENORM forskel på priserne.
Hvad får man for pengene hvis man vælger en dyr switch ift. en billig?

Kan det betale sig for mig at købe andet end den billigeste, taget i
betragtning at jeg ikke skal køre med switchen 24/7.
Den skal højest bruges engang om måneden.

Jeg kunne forestille mig at de dyre switches har en del ekstra funktiner
som jeg aldrig får brug for.

Gode råd til mit indkøb modtages gerne.
--
Thomas Hansen

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 11-01-03 14:54

Hejsa..

Har lige købt en switch til samme formål. Det er en 16 ports e-ten. Den køre
perfekt. Ingen køler, så den larmer ikke når den bare sidder til mit eget
netværk.
Kan varmt anbefales. også koster den ikke alverden.

Link:
http://www.etentech.com/desktop/EW-516T.htm

Lars

"Thomas Hansen" <thomas.hansen@image.dkDUSKALFJERNEDETTE> skrev i en