Georg Mohr konkurrencen
Fra : Rikke

Dato : 10-01-03 22:58

Jeg var med til Georg Mohr konkurrencen i matematik her d. 9. januar 2003.
Det var første gang, men jeg har kigget lidt på deres hjemmeside, på opgaver
fra tidligere år. Jeg er kommet til at tænke på, at en del af opgaverne ikke
er forklaret ret uklart. Jeg var i en af opgaverne fuldstændig i tvivl om,
hvad de egentlig helt præcist ville have mig til at finde ud af.
Er det bare mig der misforstår ting... eller...

- Rikke =)

Fra : Martin Larsen

Dato : 10-01-03 23:47

"Rikke" <Noureldina@mail.dk> skrev i en meddelelse news:3e1f41cf$0$155$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> Jeg var i en af opgaverne fuldstændig i tvivl om,
> hvad de egentlig helt præcist ville have mig til at finde ud af.
> Er det bare mig der misforstår ting... eller...

Hmmm, jeg kunne ikke umiddelbart se hvilken af de 65 opgaver
du var kommet i tvivl om.

Mvh
Martin