Anonym telefon
Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 08-03-01 22:18

Hej!

Kan man på nogen måde undgå at opgive navn når man køber et Mobilix
Mayday cash abonnement?

PS: Jeg er ikke ude på at lave skumle opkald!

--
Regards/Mvh Kim Voss Schrader
Købe / sælge varer?   Så brug "dk.marked" grupperne.

Fra : T. J.

Dato : 08-03-01 22:24

>PS: Jeg er ikke ude på at lave skumle opkald!

Hvorfor kan du så ikke stå inde for hvem du er???

MVH
Thomas

Fra : Fotografering.org

Dato : 08-03-01 22:25

> Kan man på nogen måde undgå at opgive navn når man køber et Mobilix
> Mayday cash abonnement?

Kun hvis du finder en forretning hvor ekspedienten ikke ved at du skal
registreres.
Men du kan vælge 'hemmeligt nummer' ved registreringen. Så er det kun dig og
Mobilix der ved det.

Ellers kan du vælge TeleDanmark Mobiltid. Her behøver du ikke registrere
dig.

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 09-03-01 00:03

Hej!

"Fotografering.org" wrote:

> Kun hvis du finder en forretning hvor ekspedienten ikke ved at du skal
> registreres.

Så er chancen vel ~0%

> Men du kan vælge 'hemmeligt nummer' ved registreringen. Så er det kun dig og
> Mobilix der ved det.

Dvs. at man ikke kommer med i diverse tlfnummer-søgeværktøjer?

> Ellers kan du vælge TeleDanmark Mobiltid. Her behøver du ikke registrere
> dig.

Er det også cash? Og hvor lang tid holder 100,- mht. indkommende opkald?

Fra : Fotografering.org

Dato : 09-03-01 06:11

> Så er chancen vel ~0%

Jeg har prøvet det et par gange.

> Dvs. at man ikke kommer med i diverse tlfnummer-søgeværktøjer?

Yep.

> Er det også cash? Og hvor lang tid holder 100,- mht. indkommende opkald?

Ja det er cash.
Startpakken holder 6 mdr. til udgående og extra 3 mdr. til indgående.

-Finn.

Fra : jan steen sørensen

Dato : 09-03-01 07:22

Fotografering.org skrev i meddelelsen <988tll$561$1@news.inet.tele.dk>...

> [...]
>registreres.
>Men du kan vælge 'hemmeligt nummer' ved registreringen. Så er det kun dig

du kan vælges "hemmeligt" nummer eller "udeladt" nummer - du kan altid give
dit teleselskab meddelse (gør det samtidig med oprettelsen!) om hvordan du
vil registreres eller undlades at blive registreret.
Jan

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 09-03-01 00:18

Hej..

Kim Voss Schrader <schrader@kampsax.dtu.dk> wrote:

>Kan man på nogen måde undgå at opgive navn når man køber et Mobilix
>Mayday cash abonnement?

Ja, det kan man godt, ihvertfald har jeg kendskab til mindst een
forretning hvor Mayday abb. sælge som franskbrød hos bageren, abb. den
ene vej, penge den anden vej, basta....

Iøvrigt er det jo meget populært at forære disse abonnementer væk som
gave, så derfor ved ingen alligevel hvem der har dem, selv om man bliver
registreret, på Mobilix Mayday oprettelsesformularen er der endda en
kryds-af rubrik hvis abb. skal foræres væk...

--
M.v.h. Ole ®

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 09-03-01 00:24

Hej!

Ole Rasmussen wrote:

> [...]
> registreret, på Mobilix Mayday oprettelsesformularen er der endda en
> kryds-af rubrik hvis abb. skal foræres væk...

Hehe, det lyder ikke som high security :) Men ok, det er jo også mest
til folkeskole- og gymnasiepiger ;)