Et godt sted at købe tilbehør?
Fra : Janne B. Petersen

Dato : 10-01-03 22:44

Hejsa

Vi venter i spænding på at få vores lille hvalp hjem om ca. 2 måneder. I
mellemtiden vil vi gerne indkøbe diverse ting såsom snor, sele osv. Er der
nogen af jer som kender et særligt godt sted at gøre disse indkøb? ( Vi bor
i København)

mvh
Janne og Michael

Fra : Leyna

Dato : 11-01-03 01:19

On Fri, 10 Jan 2003 22:43:57 +0100, "Janne B. Petersen"
<jabp@*nospam*tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>nogen af jer som kender et særligt godt sted at gøre disse indkøb? ( Vi bor

Maxø måske? Mener at de ligger i Rødovre.
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Janne B. Petersen

Dato : 11-01-03 13:00

"Leyna" <webmaster@big-girls.dk> skrev i en meddelelse

> Maxø måske? Mener at de ligger i Rødovre.

Vi har lige kigget på deres hjemmeside og det ser ud til at de er ret
velassorteret

Tak for tippet

mvh
Janne

Fra : Leyna

Dato : 11-01-03 15:25

On Sat, 11 Jan 2003 12:59:39 +0100, "Janne B. Petersen"
> [...]

>bor

>Vi har lige kigget på deres hjemmeside og det ser ud til at de er ret

De har det hele, og hvis der er noget de ikke har, så skaffer de det
hjem. Rent prismæssigt ved jeg dog ikke hvor de ligger, men det er i
midten eller derunder.

>Tak for tippet

Det var så lidt da.
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Punish the deed not ~

Dato : 11-01-03 18:36

On Sat, 11 Jan 2003 15:25:24 +0100, Leyna <webmaster@big-girls.dk>
wrotd:

>De har det hele, og hvis der er noget de ikke har, så skaffer de det
>hjem. Rent prismæssigt ved jeg dog ikke hvor de ligger, men det er i
>midten eller derunder.

,,,,,,,,,,,,,,,de er de billigeste , billigere end zoocity og alle de
andre , især billige med kødben hvis man køber mange .

If you talk with the animals, they will talk with you and you will know each
other.
If you do not talk to them, you will not know them, and what you do not know
you will fear.
What one fears, one destroys.
Chief Dan George

Fra : bettina

Dato : 13-01-03 12:35

Dem kan jeg også klart anbefale. De har ALT der er værd at ha til en rimelig
pris.
Islevdalsvej nr. 5? i Ejby lige før dyreinternatet