Hvilken version af Aliens i Legacy boxen?
Fra : Andreas Ohn-Andersen

Dato : 10-01-03 22:24

Der er to versioner a Aliens (2'eren), ikke? Den ene er lidt længere, hvor
man bl.a. hører om Ripleys datter. Er det den lange version der er med i
Legacy boxen? Hvis ja: kan man overhovedet få den korte version på dvd?

--
..- -. -.. .-. . .- ...
A n d r e a s

Fra : Jens Thomsen

Dato : 10-01-03 23:41

"Andreas Ohn-Andersen" <andreas.ohn@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> man bl.a. hører om Ripleys datter. Er det den lange version der er med i
> Legacy boxen? Hvis ja: kan man overhovedet få den korte version på dvd?

Alien SE er med i boksen og kan købes i løssalg. Biografversionen findes
ikke på dvd. Der skulle dog komme "noget nyt" i løbet af i år, så jeg håber
på en udgivelse med begge versioner på.

MVH
Jens

Fra : -V-

Dato : 11-01-03 11:38

"Jens Thomsen" <jens@groenjord.dk> skrev:

>Der skulle dog komme "noget nyt" i løbet af i år, så jeg håber på en
udgivelse med begge >versioner på.

Jens, som altid er du velinformeret om alskens gøgl.

Tell me more, tell me more. I crave for information!!!

-V-

Fra : Jens Thomsen

Dato : 11-01-03 13:04

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jens, som altid er du velinformeret om alskens gøgl.
>
> Tell me more, tell me more. I crave for information!!!

Uh, I wish I could, I wish I could... but... it's as secret.

En repræsentant for FOX, Peter Staddon, udtalte i begyndelsen af december
under en chat på HFT: "I can't really go into details yet but 2003 will be a
huge year for the alien films on DVD. Can't say any more yet".

http://www.hometheaterforum.com/files/staddon2002.txt

Læg dertil, at den amerikanske Alien Legacy box skulle være udgået i form
af, at FOX (ifølge folk i alt.video.dvd) åbenbart har indikeret, at den ikke
længere bliver genoptrykt, selvom den stadigvæk kan bestilles.

Det er naturligvis ikke meget at gå efter, men noget er hellt sikkert på
vej. FOX annoncerede allerede ved branchendagen sidst i 2001, at de
arbejdede på en Five Star Collection af den første film. Five Star
Collection-serien er i mellemtiden taget af programmet igen, men Staddons
kryptiske udtalelse tyder da på, at FOX planlægger noget for hele serien.

MVH
Jens

Fra : Michael Skov

Dato : 10-01-03 23:17

andreas.ohn@mail.dk skriver:
> [...]
>man bl.a. hører om Ripleys datter. Er det den lange version der er med i
>Legacy boxen? Hvis ja: kan man overhovedet få den korte version på dvd?

ja det er directors cut der er med i legacyboxen.
Om man kan få den korte (biograf udgaven) ved jeg ikke ?

mere om directors cut udgaven.
http://us.imdb.com/AlternateVersions?0090605

mvh
MU!

Fra : Mathness

Dato : 10-01-03 23:51

On Fri, 10 Jan 2003 22:24:24 +0100, Andreas Ohn-Andersen wrote:

> Er det den lange version der er med i Legacy boxen?

Ja.

> Hvis ja: kan man overhovedet få den korte version på dvd?

Kun på VHS, svjv.

--
Thomas Klietsch m a t h n e s s @ z 4 2 . d k

Only a Sofa-Wrestler would dare attack The Mighty FurNiTaur.