Star Trek - Next Generation
Fra : spæf

Dato : 10-01-03 22:29

Jeg har tænkt mig at købe alle 7 dvd boxset med subject. Det billigste sted
jeg har fundet er:
http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/B00005UO5M/qid=1042233365/sr=2-3/re
f=sr_2_3_3/026-3544894-8209217

Er der nogen her der ved om disse region 2 udgivelser også har de danske
tekster?

På forhånd tak.

spæf
"live long and prosper"

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 10-01-03 22:29

spæf skrev:

> Er der nogen her der ved om disse region 2 udgivelser også har de
> danske tekster?

Det har de sandsynligvis ikke. Desværre.

--
Mvh. Peter
"Step aside everyone! Sensitive love letters are my specialty. 'Dear

Fra : Klaus Jensen

Dato : 10-01-03 23:16

"spæf" <teater-lyd@ofir.dk> wrote in message news:avndln$1lb$1@sunsite.dk...
> Jeg har tænkt mig at købe alle 7 dvd boxset med subject. Det billigste
> [...]

Jeg snuste rundt på en dansk hjemmeside for trek-fans, og så de havde
medlemstilbud på DVD-sæt hos en bix. Jeg tror det var 6-700 per boks. Jeg
aner ikke om den udgave havde danske subs, men tjek det ud. :)

Det var www.trekkies.dk.

- Klaus

Fra : Ole Lund Jensen

Dato : 11-01-03 00:27

Jeg har anskaffet mig dem fra Amazon og der er danske undertekster

mvh. Ole Lund Jensen

Fra : spæf

Dato : 11-01-03 16:09

> Jeg har anskaffet mig dem fra Amazon og der er danske undertekster

Tak for hjælpen

spæf

Fra : Per

Dato : 13-01-03 08:44

"spæf" <teater-lyd@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> f=sr_2_3_3/026-3544894-8209217
>
> Er der nogen her der ved om disse region 2 udgivelser også har de danske

Boxene koster ikke det samme. F.eks. koster sæson 4 boxen 75 pund hvilket
pt. er lig med 853kr. Hos dvdoo.dk eller proshop.dk kan den købes for 799
inkl. gratis forsendelse!

Fra : Carsten Riis

Dato : 12-02-03 13:34

Hos http://www.videoland.dk koster 3-7 sæson 699,- pr. sæson