Hvordan hænger det sammen.......
Fra : Ukendt

Dato : 10-01-03 20:56

At der er 3 slots i Asus av7n, jeg tænker her på at der skal
bruges 2 blokke ad gangen for at udnytte dual funktionen.

Men der er 3 slots???
Hvis jeg har forstået det ret, så kører man enten

2x ram blokke=dual(og en blok er spildt) eller 3 blokke=singel.

Fra : KeNzO

Dato : 10-01-03 21:42

det vil jeg oxo gerne vide

Fra : Nicolaj Mejnert

Dato : 10-01-03 23:04

<liio> wrote in message news:3e1f241e.15624386@dtext.news.tele.dk...
> [...]
> Hvis jeg har forstået det ret, så kører man enten
>
> 2x ram blokke=dual(og en blok er spildt) eller 3 blokke=singel.

mener du ikke A7N8X????

du kan køre dual med alle 3 slot udfyldt

mvh
Nicolaj

Fra : Ukendt

Dato : 11-01-03 15:00

>mener du ikke A7N8X????
Den med Nforce chipset

>du kan køre dual med alle 3 slot udfyldt
Også med dual funktionen........