Bagsiden af 6100
Fra : Nakel Andersen

Dato : 10-01-03 19:59

Hej

Jeg har bestilt 6100 i dag og den koster omkring 2800 ex moms og
fortjeneste. Men bagsiden er guld-farve. Kan man ikke få et cover som er
samme farve. Det samme min 3510 og det synes jeg ikke om. Hvad med de
originale Nokia cover som kommer til den, er de også 2 farvet, det er de jo
ikke til 3510 heldigvis.

På forhånd tak

Michael

Fra : Christian Poulsen

Dato : 10-01-03 20:19

> Jeg har bestilt 6100 i dag og den koster omkring 2800 ex moms

Hvor?

> Men bagsiden er guld-farve. Kan man ikke få et cover som er samme

Ikke så vidt jeg :(

http://mobile.burn.com/review.jsp?Page=7&Id=167

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 10-01-03 20:50

"Nakel Andersen" <nakel@post3.tele.dk> wrote in message
> Hej
>
> Jeg har bestilt 6100 i dag og den koster omkring 2800 ex moms og

Hvor?

Ved du så hvor man kan købe 5100´eren?

Fra : Nakel Andersen

Dato : 10-01-03 22:02

Den kommer i den måned også? Ca. 2200 udsalg med Sonofon.

Fra : Christian Poulsen

Dato : 10-01-03 22:26

> Den kommer i den måned også? Ca. 2200 udsalg med Sonofon.

?? Så du har altså bestilt din Nokia 6100 hos SONOFON?

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 10-01-03 22:28

> Den kommer i den måned også? Ca. 2200 udsalg med Sonofon.

Okay, troede den ville koste omkring det samme som 5210.. Men det er vel
rimeligt nok alligevel...

Men hvordan ved du at den kan købes hos Sonofon?

Er der ikke et sted hvor man kan købe den billigt med TDC abonnement, eller
uden abonnement?

Fra : Nakel Andersen

Dato : 11-01-03 08:19

Jeg har bare bestilt den igennem Sonofongrossisten. TDC Mobil har den ikke
endnu. Jeg kender ikke prisen på 5100´eren 100%, men cirka. En lækker mobil,
men tasterne sidder lidt dumt. Jeg synes også at bagcoveret på 6100´eren er
en STOR fejl. Men typisk Nokia. Jeg vil bare have en konservative mobil og
intet andet. Jeg tror jeg venter og ser hvad der sker her til sommer.
Motorola kommer med en del nye og Samsungs 400´er ser kanon ud.

Fra : Christian Poulsen

Dato : 11-01-03 15:08

> Jeg har bare bestilt den igennem Sonofongrossisten. TDC Mobil har den
> ikke endnu. Jeg kender ikke prisen på 5100´eren 100%, men cirka. En

SONOFON Supply ( http://forh.grossisten.dk/ ) har den da heller ikke til
levering endnu?

Du skriver selvfølgelig herinde når du modtager den og til hvilken pris
går jeg udfra? :)

> Jeg synes også at bagcoveret på 6100´eren er en STOR fejl. Men typisk
> Nokia. Jeg vil bare have en konservative mobil og intet andet. Jeg tror

Sådan har jeg det også. Hvorfor lave det så flashy på std. udgaven. Men
selvfølgelig et billig trick til at få os til at købe covers.

Fra : Charlotte & Morten

Dato : 10-01-03 23:00

I org. b.covers til 6100 kommer der:
White
Black
Green
Burgundy
Dark Blue
Grey

Så lige umiddelbart er der ingen "guld" imellem