Nokia 6610, gennemsigtigt logo???
Fra : Christian Poulsen

Dato : 10-01-03 19:06

Jeg har lige købt en Nokia 6610 , og ville nu gerne vide hvordan man
laver et gennemsigtigt logo? Det er jo ikke det fede at der står SONOFON
i panden på damen vel. Jeg har prøvet at sende et logo som jeg lavede på
mobital.dk, jeg farvede ikke noget i den tro at det så bare ville være
gennemsigtigt men nææ nej, det lavede bare en kæmpe hvid streg gennem
billede istedet for at der stod SONOFON... Nogen tips?

Fra : AF

Dato : 13-01-03 15:16

på en N6610 kan du bare slå operatør logo fra... så nemt er det...

Fra : Michal

Dato : 13-01-03 15:24

"AF" <axel@frederiksen.dk> skrev i en meddelelse
> på en N6610 kan du bare slå operatør logo fra... så nemt er det...

Kan man også gøre det på en 7210?

Mich@l

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 13-01-03 18:18

"Michal" <michal@duerher.dk> skrev i en meddelelse

> Kan man også gøre det på en 7210?

Æh ja! De to telefoner er jo fuldstændig identiske indeni..... (kun designet
er til forskel)

Fra : Bettina & Fillip

Dato : 13-01-03 23:00

Så enkelt er det nu ikke!
Har selv en N6610 og når jeg slår operatørlogo fra viser den min udbyder og
når jeg slår den til viser den det logo jeg har downloadet til telefonen?
Det ville være dejligt hvis der slet ikke stod noget logo på start billedet.

Fra : Jesper Winding

Dato : 14-01-03 09:07

Yep - samme problem her! kan man ikke få en blank skærm? uden hverken
billede eller operatør logo?

det her uderstående virker i hvertfald ikke (taget fra www.mobilebest.tk/ )

"DU KAN OGSÅ SELV FJERNE LOGOET :
På alle nye Nokia telefoner kan man selv fjerne operatørlogoer ved at
indtaste koden *#67705646# i displayet (virker fra Nokia 3310 og nyere)"

--
Jesper