Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
driver til kortlæser
Fra : Ninett Green

Dato : 10-01-03 19:12

kære NG

Jeg efterlyste for et par uger siden en XP-driver til den kortlæser, der
fulgte med det digital kamera, jeg havde købt brugt. Den har jeg nu fået fra
sælgeren, så hvis andre skulle stå i samme situation, hjælper jeg gerne.

Mange hils fra

Ninett

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 10-01-03 19:38

Ninett Green wrote:
> [...]
> brugt. Den har jeg nu fået fra sælgeren, så hvis andre skulle
> stå i samme situation, hjælper jeg gerne.

Så var det måske en god idé, at fortælle lidt om
hvilken kortlæser det drejer sig om ?

Normalt er det ikke noget større problem, da de
fleste fabrikanter af kort-læsere har drivere
til download fra deres hjemmeside, men hvis
din er lidt speciel, så vil andre ejere sikkert gerne
høre nærmere, men det er jo lidt svært, når du ikke
fortæller noget om fabrikat ?

Jan Vestergaard
Email: jan@NOSPAMjve.dk Inet: www.jve.dk
Ved mail fjern NOSPAM - men newsindlæg bør normalt besvares i
gruppen.

Fra : Ninett Green

Dato : 11-01-03 09:08

"Jan Vestergaard" <jan@NOSPAMjve.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> din er lidt speciel, så vil andre ejere sikkert gerne
> høre nærmere, men det er jo lidt svært, når du ikke

Godt ord igen, det var bare ment som et venligt tilbud.
Det eneste, der står på kortlæseren er FC USB reader/writer.

Jeg kører med XP, men ikke nogen af min e3 pc'er ville acceptere læseren. De
kom selvfølgelig op med beskeden "ny hardware fundet" men samtidig kom så
også beskeden om, at den nye hardware ikke var korrekt installeret og at der
manglede en driver. Jeg var rundt på alle de sider, der husede drivere til
kortlæsere og downloadede gudvedhvormange, men ingen virkede.
Så hvis nogen skulle stå i samme ulykkelige situation, kunne jeg måske
hjælpe, det var bare det. Ikk?

Mange hils fra Ninett

Fra : Stig Jensen

Dato : 12-01-03 15:12

> [...]
> Det eneste, der står på kortlæseren er FC USB reader/writer.
> Så hvis nogen skulle stå i samme ulykkelige situation, kunne jeg måske

Hej det er da også en fin ide, jeg har samme problem og min forhandler har
ikke kunne hjælpe mig og det lyder til at det er den samme kortlæser som jeg
har så hvis du gider at fortælle mig hvordan jeg får fat i den ville jeg da
blive glad. Tak. Mvh. Stig.

Fra : Ninett Green

Dato : 12-01-03 19:56

Send mig din adr., så sender jeg dig da bare en kopi af cd'en, ikk? Eller
jeg kan lige pakke den sammen, og maile den til dig.
Du kan bare svare på min mailadr.

Mange hils fra Ninett

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 10-01-03 23:28

In article <3e1f0ce6$0$71604$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, Ninett Green wrote:
> [...]
> sælgeren, så hvis andre skulle stå i samme situation, hjælper jeg gerne.

De fleste kortlæsere sættes bare i USB porten på din maskine
med Mac OS X, Linux, FreeBSD, Windows XP m.m., og virker bare.

Hvis du kører et andet styresystem, så skal du nok finde ud af
fabrikatet, og finde en driver på fabrikantens hjemmeside.