WAP opsætning GD67
Fra : Daniel Bang

Dato : 10-01-03 17:52

Hej

Jeg har købt en Panasonic GD67 om jeg er yderst tilfreds med. Jeg kan dog
ikke finde ud af at sætte WAP op på den.
Jeg har et telmore abbonoment som kører på teledanmarks net.

Er der nogen der detaljeret kan fortælle mig hvordan det skal opsættes.

Mvh.
Daniel Bang

Fra : **trads**

Dato : 10-01-03 19:19

Du skal bruge TDM wap opsætning...
Men de har ikke lige en til D67 . Derfor skal du vægle lidt forsk.
heriblandt. - - Hvad der bedst kommer til at passe ind i din opsætning.
http://www.tdm.dk/u_22093.htm