MS Windows
briani 27239
midia player code
Fra : Rune Thougaard

Dato : 10-01-03 17:16

Min midia player siger fejl under code hvorfor.? hvad skal jeg gøre

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 10-01-03 17:40

> Min midia player siger fejl under code hvorfor.? hvad skal jeg gøre

Du skal poste hele fejlen, samt hvornår det opstod (altså ved hvilken
hændelse).

--
"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Lars 'Trygleren' Winther

www.hesteskelet.dk

Fra : Rune Thougaard

Dato : 10-01-03 19:58

Den siger "Fejl under code(om noget mere som jeg ikke kunne nå at se)" det
er når jeg starter en film på midia player så kommer der bare sådan nogle
bølger ligesom når man høre musik på midia player

Fra : Madsen

Dato : 10-01-03 20:07

Rune Thougaard skrev:

> Den siger "Fejl under code(om noget mere som jeg ikke kunne nå at
> se)" det er når jeg starter en film på midia player så kommer der
> bare sådan nogle bølger ligesom når man høre musik på midia player

Du mangler sikkert at installere det rette codec.
Jeg kan anbefale DivXTotalPack.
<http://space.tin.it/computer/feqmarch/DivXTotalPack1.2.zip>

Madsen.

Fra : Rune Thougaard

Dato : 10-01-03 20:21

> Du mangler sikkert at installere det rette codec.
> Jeg kan anbefale DivXTotalPack.
> <http://space.tin.it/computer/feqmarch/DivXTotalPack1.2.zip>

Yep det er lige det jeg skal bruge men den virker ikke til Win XP det er vel
ikke muligt at update midia player så jeg kan bruge det der codec...?????

Fra : Madsen

Dato : 10-01-03 20:46

Rune Thougaard skrev:

> Yep det er lige det jeg skal bruge men den virker ikke til Win XP

Gider du ikke at fortælle min WinXP det så, for jeg har kørt med
DivXTotalPack1.2.zip på WinXP og Win2000 de sidste par måneder.
Virker også fint i den nye MediaPlayer 9.

Madsen.

Fra : B.R.

Dato : 10-01-03 21:10

Madsen wrote:

> Gider du ikke at fortælle min WinXP det så, for jeg har kørt med
> DivXTotalPack1.2.zip på WinXP og Win2000 de sidste par måneder.
> Virker også fint i den nye MediaPlayer 9.

Ja, forstår jer begge, men Madsen, da jeg prøvede at indstallere den (det
kunne jeg godt) kom min XP pro dk og anbefalede at afbryde installationen,
da den ikke var godkendt til XP og det kunne give problemer. Har du slet
ingen problemer? Jeg turde ikke andet end at afbryde installation. Er jeg
for forsigtig?

Bjarne
Fjern no spam i mailadresse
Denne mail er kontrolleret med Norton Antivirus 2002

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 10-01-03 21:18

> da jeg prøvede at indstallere den (det kunne jeg godt) kom min XP pro dk
>og anbefalede at afbryde installationen, da den ikke var godkendt til XP og
>det kunne give problemer.

Det betyder blot, at Microsoft ikke har set på det pågældende produkt og
evt. verificeret det som ok til Xp.

>Har du slet ingen problemer?

Det virker fint her. Jeg får ofte den besked, men dem er der mange af i xp.
"Er du sikker på du vil slukke maskinen? Der
gøres opmærksom på at maskinen ikke kan bruges når den er slukket - vil du
fortsætte?".
Aah okay, jeg overdriver måske liiiiige en kende, men man skal ikke ligge
for meget vægt i de beskeder fra xp i den stil.

>Jeg turde ikke andet end at afbryde installation. Er jeg for forsigtig?

Det vil jeg mene, ja. Læg du dem bare ind - ellers kan du altid bruge
systemgendannelse (Programmer>Systemværktøjer>Systemgendannelse).
Tvivler dog stærkt på, at det bliver nødvendigt.

Fra : Rune Thougaard

Dato : 10-01-03 21:11

> Gider du ikke at fortælle min WinXP det så, for jeg har kørt med
> DivXTotalPack1.2.zip på WinXP og Win2000 de sidste par måneder.
> Virker også fint i den nye MediaPlayer 9.

Jeg har downloadet det fra den link du gav mig men når jeg installeret det
kom der er advarsel om at dette produkt IKKE havde et digitalt WinXP
regirterde mærke (noget der hen af) men jeg installerede adligevæl men der
var bare ikke noget ikon til at start DivX med i den mappe hvor jeg havde
lagt det.

men kan jeg ikke bare updatere midia player så den kan bruge codec... hvis
jeg kan ... hvor?

Fra : Madsen

Dato : 10-01-03 21:20

B.R. skrev:

> [...]
> kunne give problemer. Har du slet ingen problemer? Jeg turde ikke
> andet end at afbryde installation. Er jeg for forsigtig?

Hmm, den meddelelse fik jeg ikke da jeg installerede den.
Kan det mon tænkes at det er en anden udgave af DivXTotalPack jeg
har installeret? Den er nemlig ikke hentet fra det link som jeg
sendte tidligere her i tråden, for det link hvor jeg hentede den
fra, fungerer ikke længere.

Den jeg har installeret kan hentes her:
<http://home18.inet.tele.dk/madsen/winxp/divxtotalpack.zip>

Madsen.

Fra : B.R.

Dato : 10-01-03 21:37

Madsen wrote:

> [...]
> har installeret? Den er nemlig ikke hentet fra det link som jeg
> sendte tidligere her i tråden, for det link hvor jeg hentede den

Hej Madsen,
først tak, dernæst jeg tør næsten ikke skrive det, meeeen jeg fik samme
advarsel igen.......

Fra : Madsen

Dato : 10-01-03 21:48

B.R. skrev:

> først tak, dernæst jeg tør næsten ikke skrive det, meeeen jeg fik
> samme advarsel igen.......

Nå, men så har jeg sikkert også fået den, men må efterhånden være så
vant til at det jeg installerer ikke er godkendt af MS, at jeg ikke
har ænset dialogboksen.

Som sagt så har jeg kørt med den i et par måneder uden problemer på
WinXP Pro UK SP1 og Win2000 DK SP3.

Madsen.

Fra : B.R.

Dato : 10-01-03 21:52

Madsen wrote:

> [...]
> har ænset dialogboksen.
>
> Som sagt så har jeg kørt med den i et par måneder uden problemer på

Ok, men den jo også være fordi jeg bruger Win XP PRO *DK* SP 1, men nu
prøver jeg og gennemføre og så ser jeg hvordan computeren opfører sig og
ellers gendanner jeg

Fra : Madsen

Dato : 10-01-03 22:00

B.R. skrev:

> Ok, men den jo også være fordi jeg bruger Win XP PRO *DK* SP 1,
> men nu prøver jeg og gennemføre og så ser jeg hvordan computeren
> opfører sig og ellers gendanner jeg

Ok. Jeg krydser fingre :)

Madsen.