Daredevil Trailer 2
Fra : Jacob Herold Nielsen

Dato : 10-01-03 16:53

http://www.apple.com/trailers/fox/daredevil/

Jeg bryder mig ikke lige om castingen til Kingpin... men mon ikke det går?
Det ser rimeligt ud indtil videre. :)

/Jacob

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 10-01-03 17:14

Jacob Herold Nielsen <jacob@boomtown.net.invalid> skrev:

> http://www.apple.com/trailers/fox/daredevil/
>
> Jeg bryder mig ikke lige om castingen til Kingpin... men mon ikke det
> går? Det ser rimeligt ud indtil videre. :)

Den er da genial. Ok, manden er neger, men hvor mange andre ligner Kingpin?

--
Mark
Er du film buff? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Tenzel Kim

Dato : 10-01-03 17:39

Jacob Herold Nielsen wrote:

> http://www.apple.com/trailers/fox/daredevil/
>
> Jeg bryder mig ikke lige om castingen til Kingpin... men mon ikke det går?
> Det ser rimeligt ud indtil videre. :)

Syntes personligt at det er noget af det eneste der ser godt ud ved den
film. Desværre :(

Tenz.

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 10-01-03 18:44

> Syntes personligt at det er noget af det eneste der ser godt ud ved
> den film. Desværre :(

Affleck irriterer mig og det irriterer mig, at det ikke er Lucy Liu, der er
Elektra.

Fra : Peter G

Dato : 10-01-03 21:32

"Mark Thomas Gazel" <markgazel@hotmail.com> wrote:

>Affleck irriterer mig og det irriterer mig, at det ikke er Lucy Liu,
>der er Elektra.

Hvis der er en person det ikke skulle være, er det hende. Elektra er
græsk, og hun er ikke til sushi, men souvlaki.

Keglekongen er blevet mindre og sort? Hvad fanden sker der her? Hvorfor
ikke bare gøre Superman til en paraplegiker i en rullestol mens
Hollywood nu er i gang.
Hvad bliver det næste? Batman og Robin som et makkerpar med et
SM-forhold som integreret seksualneurose i deres privatliv? Jokeren som
rødhåret? Lex Luthor som kvindelig dværg med overdreven hårvækst? Hot
Gates som Barda?

*Suk*

--
M.v.h. Peter. Email addresse virker.
http://www.usenet.dk/netikette/

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 10-01-03 23:04

Peter G <PeterNOSPAMPedal@gmx.net> skrev:

> Hvis der er en person det ikke skulle være, er det hende. Elektra er
> græsk, og hun er ikke til sushi, men souvlaki.

Det er jo ret lige meget, hvor skuespilleren kommer fra. Frank Miller har
nok heller ikke brugt røvmeget tid på at tænke de baner, siden han udstyrer
hende med en Sai, medmindre du fortæller mig at en Sai er et typisk græsk
våben. Hovedsagen er, at jeg synes Liu ligner Elektra fra tegneserierne og
så ved man fra Ally hvor iskold, hun kan spille.

Fra : John Hinge

Dato : 11-01-03 11:40

On 10 jan 2003 Mark Thomas Gazel was heard to say:

> [...]
> Miller har nok heller ikke brugt røvmeget tid på at tænke de
> baner, siden han udstyrer hende med en Sai, medmindre du fortæller

Hmm her må man jo nok påpege at netop i Frank Millers Daredevil
materiale så *er* Elektra græsk, og grunden til at hun anvender Sai'er
som våben, er nok snarere at hun jo bl.a er trænet af Hånden.
Den samme organisation som sender stabelvis af ninjagutter ud som
kan gå i stykker og op i røg når man slår dem en lille smule :)
En organisation som anvender stabelvis af ninjagutter, vil nok
også undervise i bl.a orientalske våben, herunder Sai.

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
"Buffy I love you...... Oh God No!" Spike, Buffy tVs

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 11-01-03 12:47

John Hinge <sidekick_gimmenospam_@nntp.dk> skrev:

> Hmm her må man jo nok påpege at netop i Frank Millers Daredevil
> materiale så *er* Elektra græsk, og grunden til at hun anvender Sai'er
> som våben, er nok snarere at hun jo bl.a er trænet af Hånden.

Man har vel lov til at provokere lidt. Min hovedpointe var mest, at jeg
synes Lucy Liu ligner Elektra

> [...]
> En organisation som anvender stabelvis af ninjagutter, vil nok
> også undervise i bl.a orientalske våben, herunder Sai.

Sandsynligvis. Det er jo også et Sai't våben.

Fra : John Hinge

Dato : 12-01-03 12:21

On 11 jan 2003 Mark Thomas Gazel was heard to say:

> John Hinge <sidekick_gimmenospam_@nntp.dk> skrev:
>
> Man har vel lov til at provokere lidt. Min hovedpointe var mest,
> at jeg synes Lucy Liu ligner Elektra

Tjaa, jeg ville nu hellere se hende spille Psylocke i X-Men
Lucy Liu er en flot kvinde, helt klart, og netop som Psylocke
ville det falde på plads, idet vi her har med en kvinde at gøre
som er blevet asiat (magi+operationer) og trænet en masse i
al det der ninjasjov, iøvrigt igen af Hånden, de der hånden gutter
er ret aktive i Marvel universet (der hvor X-Men, Daredevil
Spiderman og mange andre futter rundt)

Fra : Lars Balker Rasmusse~

Dato : 11-01-03 17:50

Peter G <PeterNOSPAMPedal@gmx.net> writes:
> Keglekongen er blevet mindre og sort? Hvad fanden sker der her? Hvorfor
> ikke bare gøre Superman til en paraplegiker i en rullestol mens
> Hollywood nu er i gang.
> Hvad bliver det næste?

Ving Rhames som Kojak.
--
Lars Balker Rasmussen                  "S.M.R.T."

Fra : Peter G

Dato : 11-01-03 13:49

> [...]

>typisk græsk våben. Hovedsagen er, at jeg synes Liu ligner Elektra fra
>tegneserierne og så ved man fra Ally hvor iskold, hun kan spille.

Der er en meget god grund til at Elektra er græsk samt hedder netop
Elektra. Frank Miller kan nemlig sine mytologier hvad der er meget
tydeligt hvis man læser mere af hans arbejde.
En af hovedgrundene, til at hun bruger en sai, er fordi Hånden er
japansk. Jeg vil bestemt ikke påstå, at det er ligyldigt hvilken race
skuespilleren til den rolle har.

Desuden opfatter jeg ikke Elektra som iskold, men yderst passioneret.
Dog med en enorm selvkontrol.

Fra : LazyJones

Dato : 12-01-03 13:24

From Peter G <PeterNOSPAMPedal@gmx.net> came:

> [...]
>En af hovedgrundene, til at hun bruger en sai, er fordi Hånden er
>japansk. Jeg vil bestemt ikke påstå, at det er ligyldigt hvilken race

Nu har nationalitet jo intet med race at gøre. Lucy kunne sagtens
spille en græsk statsborger.

Når det er sagt, skal det også siges, at jeg tror det ville genere
Millers mytologiske reference, at personen der bar navnet Elektra,
ikke var mere græsk end nogle få generationer...

/ Thomas Hejl Pilgaard | <lazyjones@tdcspace.ns.dk> \ __~@
/ Susåvej 5 - 4700 Næstved | Remove the ".ns" to mail me \ ¸_`\<,_