Red Alert 2 / Stopper
Fra : J W Nielsen

Dato : 10-01-03 15:54

Hej !
En arbejdskollega har installeret Red Alert 2 på sin PC (kender ikke typen
endnu)...
Han kan spille i 5-10 min. hvorefter der komme en dialogboks - her kan han
kun trykke OK - og så hopper PC'en ud i Windows.
Min søn har prøvet på sin PC (AMD K-II 450 / 192 Mb) og der sker nøjagtig
det samme.
Desværre fik jeg ikke set, hvad der stod i dialogboksen, men vi prøver
senere igen...

Har nogen prøvet ovenstående og hvad gør vi ???
Spillet er originalt / Hven har dansk support på Westwood ???

--
Med venlig hilsen/god weekend
Jørgen Wulff Nielsen

Fra : Søren M

Dato : 11-01-03 18:07

"J W Nielsen" <jwn@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> senere igen...
>
> Har nogen prøvet ovenstående og hvad gør vi ???
> Spillet er originalt / Hven har dansk support på Westwood ???

men jeg ved ikke helt om det er under instalation.. men send en igen hvis du
spørg.. igen

Mvh. Madsen.

Fra : J W Nielsen

Dato : 12-01-03 14:39

Hej igen...
Næ, det er mens vi spiller - ca. efter 10-20 min.
Den siger blot, at Red Alert 2 har lavet en "udførelsesfejl" - og så kan man
trykke "ok" - hvorefter man er tilbage i Windows...

Jørgen